×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عشق کافی نیست. وقتی زیر یک سقف زندگی می‌کنید، نمی‌توانید اهمیت برقراری رابطه زناشویی سالم و آرامش‌بخش را در محکم شدن پایه‌های عشق‌تان انکار کنید. کارشناسان و پژوهشگران ایرانی می‌گویند سرد شدن این رابطه در بسیاری از زن و شوهرهای ایرانی کارشان را به طلاق می‌کشاند و اگر این زوج‌ها پیش از ثبت مهر طلاق از سکسولوژیست‌ها کمک بگیرند، آمار جدایی‌ها هر روز بالاتر نمی‌رود.

ما نمی‌خواهیم اهمیت دریافت مشاوره جنسی و بالا بردن اطلاعات و شناخت‌تان در این مورد را نادیده بگیریم، اما معتقدیم گاهی بدون دریافت این مشاوره‌ها هم می‌توان یک رابطه سرد را از خطر نابود شدن نجات داد.

پژوهشگرانی که در دیلی‌میل نتیجه مطالعات‌شان چاپ شده است، می‌گویند برخی موادغذایی، قاتل ارتباط زناشویی شما هستند. از نظر آنها اگر رژیم غذایی سالمی را رعایت کنید تا اندازه زیادی می‌توانید فاصله‌ای که میان‌تان ایجاد شده را پر کنید و به رابطه‌تان گرمای بیشتری بدهید.

به جای گوشت سویا‌می‌خورید؟

زیاد از اندازه گوشت قرمز خوردن، به سلامت قلب شما آسیب می‌زند و سال‌هاست متخصصان می‌گویند برای بالا بردن ذخیره پروتئین بدن‌تان، باید گاهی سراغ پروتئین‌های گیاهی هم بروید. بررسی‌ها ثابت کرده که سویا بیشتر از بسیاری گیاهان پروتئین دارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشت قرمز باشد اما پژوهش‌های دیگری ثابت کرده که این گیاه تعداد اسپرم را پایین می آورد. براساس این مطالعات اگر به خاطر کم بودن تعداد اسپرم‌های‌تان صاحب فرزند نمی‌شوید، باید دور این گیاه را خط بکشید و راه دیگری برای تامین پروتئین پیدا کنید، چراکه سویا سطح هورمون تستسترون را در بدن کاهش می‌دهد و تعداد اسپرم را هم پایین می‌آورد.

هر روز چند تکه گوشت می‌خورید؟

درست است که درباره مصرف بیش از اندازه سویا به شمایی که متاهل هستید هشدار دادیم، اما معنایش این نیست که باید همه نیاز بدن‌تان به پروتئین را با خوردن گوشت تامین کنید. برای اینکه نگذارید پیوند میان شما و همسرتان سست شود و رابطه زناشویی‌تان سرد، نباید خیال مصرف گوشت زیاد را هم به سرتان راه دهید، چراکه مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز هم می‌تواند تحریک‌پذیری جنسی را برای آقایان دشوار کند. پس بیشتر از چند تکه گوشت خورشی یا یک برش باریک گوشت در روز مصرف نکنید و هر روز را با استیک و بیف استروگانف سر نکنید.

هر روز شیرین بیان می‌خورید؟

کاهش تعداد اسپرم‌ها تنها مشکلی نیست که می‌تواند شما را نگران کند. اگر مدت‌هاست میل زیادی به برقراری رابطه زناشویی ندارید و رابطه‌تان با همسرتان سرد شده، باید از مصرف خوراکی‌هایی که به این رابطه بی‌میل‌تان می‌کند، پرهیز کنید. ریشه شیرین بیان که از پس درمان بسیاری از مشکلات معده و دستگاه گوارش برمی‌آید، یکی از خوراکی‌هایی است که نباید سراغش بروید. گیاه شیرین‌بیان سطح تستسترون و میل جنسی را کاهش می‌دهد. پس درصورتی که برای درمان مشکلات معده‌تان مصرف شیرین‌بیان به شما توصیه شده، مراقب علایم بعدش باشید و درصورتی که احساس کردید از زمان مصرف آن، میل جنسی‌تان کاهش پیدا کرده، داروی جایگزینی برای درمان مشکلات معده‌تان پیدا کنید.

بی‌مرغ سوخاری سر نمی‌کنید؟

درحالی که غذاهایی مانند فلفل و مارچوبه در گروه افزایش دهنده‌های میل جنسی قرار می‌گیرند، برخی مواد غذایی دیگر تیشه به ریشه رابطه زناشویی شما می‌زنند. کارشناسان می گویند مصرف موادغذایی نامناسب می تواند میل جنسی را با کاهش سطح تستسترون و افزایش تولید اسپرم های غیرطبیعی از بین ببرد. روغن‌های ترانس و چربی‌های اشباعی که در غذاهای سرخ شده به وفور وجود دارد، می‌تواند تولید اسپرم های غیرطبیعی را افزایش دهد.

اگر یک فست‌فودخور حرفه‌ای هستید و نمی‌توانید از مرغ سوخاری خوردن هم دست بردارید، باید بپذیرید که رابطه شما با همسرتان بعد از مدتی تحت تاثیر اشتهای خوراکی شما قرار بگیرد و به دلیل مصرف غذاهایی که از روغن‌های ترانس پر شده‌اند، میانه‌تان شکرآب شود. بررسی‌های مختلف ثابت کرده‌اند که مصرف غذاهای سرخ شده باعث کند شدن حرکت اسپرم یا کم‌توان شدن اسپرم در آقایان می‌شود اما خانم‌ها هم از آسیبی که خوراکی‌های سرخ شده به همراه می‌آورند در امان نیستند. خانم‌هایی که خوراکی‌های سرخ شده زیادی را در هفته مصرف می‌کنند، اغلب با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم می‌کنند.

شکلات دوست هستید؟

شکلات یک خوراکی لذت آفرین است. محققان می‌گویند وقتی شکلات کاکائویی می‌خورید، هم با سرطان مبارزه می‌کنید و هم شادی‌های ازدست رفته‌تان را به دست می‌آورید و کیف‌تان کوک می‌شود. اما به گفته محققان، همین خوراکی لذت آفرین می‌تواند برخی دیگر از لذت‌های زندگی را از شما دور کند. شکلات‌های کاکائویی که اندورفین یا هورمون شادی را در مغز شما آزاد می‌کنند، در عین حال می‌توانند باعث بی‌میلی جنسی شوند و در روابط زناشویی‌تان خلل ایجاد کنند. پس اگر به اندازه قبل به همسرتان نزدیک نیستید و رابطه زناشویی‌تان گرمی قبل را ندارد، همین حالا نگاهی به میزی که مقابل‌تان است، بیندازید. اگر روی آن بسته‌های رنگارنگ شکلات را می‌بینید، می‌توانید به راحتی مقصر کم شدن میل جنسی‌تان را پیدا کنید.

شامپوی گنه گنه مصرف می‌کنید؟

گنه گنه که اغلب در محصولات بهداشتی و آرایشی مو مورداستفاده قرار می‌گیرد، یکی دیگر از کاهش دهنده‌های میل جنسی است. پوست این گیاه که خواص فراوانی دارد، برای درمان ضعف دوران نقاهت بعد از یک بیماری سخت استفاده می‌شود و ضعف عمومی بیماران را هم از بین می‌برد. با این وجود پیش از این هم گفته شده که مصرف مداوم گنه گنه، میل جنسی را کم می‌کند. اگر تازگی‌ها رابطه زناشویی‌تان سرد شده و میلی به برقراری این رابطه ندارید، نگاهی به شامپو و نرم کننده‌ای که از آن استفاده می‌کنید، بیندازید. شاید این دفعه شامپوی گنه گنه با خود به خانه آورده باشید.

عاشق عرق نعناع هستید؟

شاید به نظرتان تعجب آور برسد اما در فهرستی که پژوهشگران به عنوان خوراکی‌های سردکننده ارائه کرده‌اند، نام نعناع هم به چشم می‌خورد. نعناع به ویژه برای آقایان سرد کننده است. این گیاه میل جنسی و تستسترون را کاهش می‌دهد و اگر مدام مصرف شود، می‌تواند رابطه شما را هر روز سردتر کند. درصورتی که همسرتان عاشق شکلات‌های نعنایی است یا عادت کرده هر روز شربت عرق نعناع بخورد، می‌توانید دلیل سردی او را به راحتی پیدا کنید. از نظر محققان، مردهایی که زیاد محصولات حاوی نعناع می‌خورند، دیر یا زود سردمزاج می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.