×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
جشنواره محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی آغاز به کار کرد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه سفیدکن در حاشیه این مراسم گفت: این جشنواره به مدت ۱۰ روز تا چهارم دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل باغ موزه گیاهشناسی ملی ایران در حاشیه بزرگراه تهران – کرج ( خروجی پیکان شهر) آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.
وی گفت: در این نمایشگاه ۱۳ شرکت فعال در عرصه تولید و توزیع گیاهان دارویی، تعدادی کارآفرین و چند موسسه دانش بنیان در ۳۵ غرفه انواع فراورده های آرایشی بهداشتی با ترکیبی طبیعی از عصاره ها و اسانس های گیاهی را عرضه کرده اند.
سفیدکن افزود: وجود تقاضای بالا در این بازار موجب شده برخی افراد سودجو و فرصت طلب اقدام به قاچاق محصولات غیربهداشتی و غیراستاندارد به داخل کشور کنند. برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا مردم از وجود محصولات طبیعی گیاهی تولید داخل آشنایی پیدا کرده و از مصرف محصولات مضر غیربهداشتی خودداری کنند.
سفیدکن ادامه داد: تهیه و تولید فرآورده های آرایشی بهداشتی در داخل کشور ضمن جلوگیری از صادرات گیاهان خام، زمینه افزایش اشتغالزایی در کشور را فراهم می کند.
وی گفت: بخش تحقیقات گیاهان دارویی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع به عنوان متولی پژوهش در عرصه منابع طبیعی با برگزاری این جشنواره سعی در معرفی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی سالم به مردم را دارد تا موجب افزایش سلامت در جامعه شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.