×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نکاتی برای درمان پسوریازیس با طب سنتی

پسوریازیس Psoriasis

پسوریازیس Psoriasis یا داءالصدف

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، غلامرضاکردافشاری درباره تدابیر درمان پسوریازیس (بیماری پوستی مزمن خودایمنی) اظهار داشت: پسوریازیس به دلیل اختلال در عملکرد کبد و معده روی می‌دهد.

به گفته وی افراد مبتلا به پسوریازیس بهتر است از غذاهایی مانند سوپ جو با آبغوره, سوپ‌های پُرسبزی که با آلو یا تمبرهندی و زرشک تهیه شده است, مصرف کنند که این غذاها به رفع بیماری این افراد کمک می‌کند.

این متخصص طب سنتی عنوان کرد: بهتر است که این افراد در طی روز چند بار خاکشیر را با آب جوش و نبات مصرف کنند و مداومت به مصرف کاسنی بسیار کمک کننده است همچنین استفاده شیرخشک و ترنجبین, عناب و آویشن مصرف کنند

کردافشاری افزود: این افراد از مصرف عدس, بادمجان,گوشت گاو و گوساله، غذاهای آماده و کارخانه‌ای, آب بسیار یخ, مواد غذایی حاوی کافئین مانند قهوه، نسکافه، کاکائو, غذاهای مانده و فریزری و انواع فست فودها, غذاهای بسیار چرب و شور و تند پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بیماری پسوریازیس را نباید از ابتدا موضعی درمان کرد, در طب نوین درد را بر طرف کرده ولی علت بیماری را برطرف نمی‌کند ولی طب سنتی علت را برطرف می‌کند.

این متخصص طب سنتی گفت: اگر همه اعضا بدن پاکسازی شود, بیماری کم کم برطرف می‌شود ولی داروهای مالیدنی بر روی پوست برای درمان پسوریازیس فقط سرنخ بیماری را از دست طبیب دور می‌کند.

کردافشاری خاطرنشان کرد: مصرف ماءالجبن صبح ناشتا بسیار برای رفع بیماری مفید است. افراد استرس‌ها را کنترل کند و به جرأت می‌گویم که اگر تمام تدابیر پاکسازی را فرد بیمار اجرا کند پسوریازیس آن برطرف می‌شود. برخی‌ها با یک ماه برخی با ۶ ماه یا برخی به مدت بیشتری برای رفع پسوریازیس به زمان احتیاج دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.