×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باغ گیاهان دارویی در منطقه گردشگری عطار احداث می‌شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از بسیج نیوز، مسئول کانون بسیج مهندسین نیشابور اظهار داشت: پیرو بازدید شهردار، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز و اعضای شورای اسلامی شهر از غرفه کارگروه فضای سبز کانون بسیج مهندسین در نمایشگاه گل و گیاه در جلسه ای مشترک تفاهم نامه کلی با موضوعات اجرای باغ بام (روف گاردن) و دیوار سبز برای شهروندان متقاضی با کمک و حمایت شهرداری و همچنین طراحی، احداث و نگهداری فضای سبز شهری امضا خواهد شد.

احمد همت ابادی در ادامه عنوان کرد: حضور فعال کارگروه فضای سبز کانون در نمایشگاه گل و گیاه به منظور کمک به کشاورزی شهری و فضای سبز شهرستان صورت پذیرفته و در حال حاضر این کارگروه با عضویت حدود ۲۰ نفر از متخصصین این رشته به عنوان تخصصی ترین کادر در حوزه فضای سبز مشغول به فعالیت می باشد.

وی در خصوص این کانون و فعالیت های آن عنوان کرد: این کانون در حال حاضر با ۳۲۰ نفر عضو متخصص در شهرستان نیشابور در گرایش های مختلف کشاورزی و همچنین مقاطع تحصیلی از فوق دیپلم تا دکتری در راستای تحققق اهداف خود با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت می باشد.

همت آبادی ابراز داشت: کانون بسیج مهندسین به دور از تاثیر پذیری از هر گونه تفکر و گرایش سیاسی و به تبعیت از فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری در عرضه کشاورزی به میدان آمده تا با عزم و اراده جدی مسیر علمی شدن و علمی کردن کشاورزی در خط مقدم تولید یعنی روستاها محقق گردد و در همین راستا در حال حاضر با استفاده از ۱۰ نفر کارشناس کشاورزی ۴۰ روستا در شهرستان تحت نظارت و آموزش تسهیلگری قرار گرفته است.

خاطر نشان می شود؛ کانون بسیج مهندسین کشاورزی دارای پنج کانون تخصصی در رشته های باغبانی و فضای سبز، زراعت، علوم دام، گیاهپزشکی و آب و خاک می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.