×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز چهارمین سال فعالیت شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی که از ابتدای آبانماه ۱۳۹۱ آغاز به فعالیت نمود وارد چهارمین سال فعالیت خود شد.

این شبکه در مدت سه سال گذشته کوشیده است تا با ارائه آخرین اخبار و  مطالب آموزشی علمی و مستند در حوزه گیاهان دارویی، در راستای ترویج و توسعه صنعت تولید و فرآوری گیاهان دارویی حرکت نماید.

در طول سه سال گذشته، مدیریت این شبکه خبری کاملا مستقل و شخصی بوده و به هیچ ارگان، سازمان و نهادی وابسته نمی باشد و تنها بر اساس علاقه و احساس وظیفه تنی چند از دانشجویان و متخصصین عرصه گیاهان دارویی کشور راه اندازی گردیده و با لطف خداوند و استقبال بازدیدکنندگان عزیز، تاکنون توانسته است وظیفه خود را تا حد توان به انجام برساند.

۷ میلیون بار بازدید صفحات سایت در طی سه ساله گذشته، بازدید روزانه قریب به ۶ هزار نفر از سایت، قرار گرفتن در بین۱۱۵ هزار سایت پربازدید جهان و همچنین ۲۲۰۰ سایت پربازدید در جمهوری اسلامی ایران، انتشار قریب به ۶۰۰۰ مطلب آموزشی و خبری، انتشار قریب به یکصد کتاب علمی و تخصصی و نزدیک به ۱۱۰ فیلم آموزشی و اطلاع رسانی، دریافت بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ دیدگاه از سوی مخاطبان و بررسی و ارائه پاسخ به آنها در صورت نیاز، دریافت بیش از ۱۵۰۰ ایمیل و پاسخ به آنها و… از جمله موفقیتهای این شبکه می باشد.

همچنین شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی با هدف ارتباط هرچه نزدیکتر با مخاطبان، اقدام به طراحی و انتشار نوارابزار تخصصی برای مرورگرهای کامپیوتری، ایجاد صفحه اختصاصی در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی از این طریق، طراحی و انتشار نرم افزار موبایلی رایگان شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، ایجاد خبرنامه جهت ارسال منظم روزانه آخرین مطالب سایت به ایمیل اعضا و … نموده است.

همچنین راه اندازی تالار گفتگوی تخصصی گیاهان دارویی و طب سنتی، نقشه آنلاین مراکز خدماتی و کسب و کارهای مرتبط با گیاهان دارویی و طب سنتی، فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی، بازارچه آنلاین گیاهان دارویی و… از جمله خدماتی است که در چهارمین سال فعالیت شبکه، در چشم انداز فعالیتها قرار گرفته اند.

شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی در آغاز چهارمین سال فعالیت خود امیدوار است با ارتباط هرچه نزدیکتر و تعاملی تر با مخاطبین عزیز بتواند هرچه بیشتر و بهتر در راستای انجام وظیفه خود حرکت نماید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.