×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری دوره آموزشی اسانس گیری گیاهان دارویی در هفشجان شهرکرد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، علی جمشیدی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هفشجان از اجرای آموزش اسانس‌گیری از گیاهان دارویی در مرکز هفشجان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته برگزاری این دوره مورد استقبال کارآموزان قرار گرفت و بر همین اساس برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این دوره آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: برای اولین‌بار در استان چهارمحال و بختیاری دوره اسانس‌گیری از گیاهان دارویی در مرکز هفشجان اجرا شد که مورد استقبال کارآموزان قرار گرفت.

رئیس مرکز آموزش‌ فنی و حرفه‌ای هفشجان با اشاره به تنوع گیاهان دارویی در شهرستان‌های ۹گانه استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه آموزش‌های لازم می‌توانیم زمینه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای جوانان فراهم کنیم.

جمشیدی بیان داشت: گیاهان دارویی خواص بسیار زیادی دارند و برای درمان انواع بیماری‌ها کارایی لازم را دارند و بر این اساس نیاز است تا زمینه را برای استفاده مناسب از این پتانسیل در استان چهارمحال و بختیاری بیشتر از گذشته فراهم کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان چهارمحال و بختیاری جوانان به اشتغال در زمینه گیاهان دارویی ابراز علاقه می‌کنند و بر همین اساس نیاز است تا زمینه را بیشتر از گذشته برای هدایت آن‌ها به سمت ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.