×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جایگزینی برای آنتی بیوتیک ها

به نقل از Rougeframoise   متخصصان معتقدند که از روش‌های طبیعی و با رعایت بهداشت غذایی به راحتی می‌توان بدون استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های شیمیایی  با مصرف مواد غذایی طبیعی ، سدی در برابر ابتلا به برخی از بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، ورم گوش و آنژین و غیره ایجاد کرد.

سیر

سیر

سیر از جمله این ماده طبیعی ست که بر خلاف برخی که بخاطر بوی آن از مصرفش فراری هستند ،حاوی ترکیبی به نام آلیسین است که یک آنتی‌اکسیدان و ضدالتهاب قوی محسوب می‌شود و به این ترتیب سیر یکی از بهترین آنتی‌بیوتیک های طبیعی است.نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف روزانه دو تا سه حبه سیر به بدن کمک می‌کند که با انواع مختلفی از قارچ‌های عامل بیماری‌های ریوی مقابله کند.

درخت چای نیز طی تحقیقات به عمل آمده می تواند را مناسبی برای پیشگیری و مقابله با آنژین و بیماری‌های مربوط به روده‌ها باشد. به عقیده  محققان روغن گیاهی درخت چای یک ضدویروس قوی محسوب می‌شود.

زردچوبه

زردچوبه Curcuma longa

همچنین غذاهایی که حاوی ادویه زردچوبه هستند می توانند شما را سالم نگهدارند. مصرف مداوم ادویه  زردچوبه به بدن کمک می کند تا با انواع مختلفی از باکتری‌ها مقابله کند. حتی نتایج پژوهش‌ها بیان میکند که این ادویه  قدرت بالایی در پیشگیری از سلول‌های سرطانی را نیز دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.