×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گشایش یازدهمین نمایشگاه گل و گیاهان دارویی در همدان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، حسین الماسی بعدازظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: نهمین نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری و حمل و نقل عمومی همزمان با یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی از ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به مدت شش روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه های استان همدان دایر است.

وی افزود: یازدهمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی با حضور شرکت های تولیدی، توزیعی و وارداتی این حوزه در همدان دایر شده است.

الماسی محصولات قابل ارائه در نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی را شامل انواع گلهای آپارتمانی، محصولات گیاهی، انواع کاکتوس، گلهای زینتی، گلهای فصلی، انواع گلدان، گلدانهای بیرونی، بذر، گیاهان باغچه ای، خاک و کود، روغنهای دارویی، گلخانه و تجهیزات جانبی، طراحی فضای سبز و سنگهای زینتی، ساکولنت، خدمات کشاورزی، نهاده های کشاورزی، کشت و فرآوری گیاهان دارویی و تولید داروهای گیاهی، تولید عصاره، تولید و پرورش گل بنفشه آفریقایی، پیاز گل، تولید گلاب و عرقیجات، آلوئه ورا، درختچه های زینتی، تولید ورمی کمپوست، تولید لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و آبرسانی پلی اتیلن ذکر کرد.

حسین الماسی گفت: در نمایشگاه گل و گیاهان دارویی از شهرهای تهران، کرج، هشتگرد، اصفهان، اراک، محلات، چالوس، آمل، تنکابن، نوشهر، قائم شهر، عباس آباد، ملایر، اهواز، کرمان، رشت و سیاهکل شرکت دارند.

الماسی بیان کرد: سالن هگمتانه مختص ارائه محصولات نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: این نمایشگاه در فضایی حدود ۲۵۰۰ متر مربع با ۸۰ غرفه و در سه سالن هگمتانه، الوند و ابن سینا برگزار شده است.

حسین الماسی زمان نمایشگاه را از ۱۱ تا ۱۶ مرداد و ساعت بازدید را ۴ عصر تا ۱۰ شب اعلام و عنوان کرد: نمایشگاه روز جمعه بطور یکسره از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب برای بازدید علاقمندان فعالیت دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.