×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
دکتر شمسعلی رضازاده بعنوان رئیس جدید پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی انتخاب شد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، طی مراسمی دکتر رضازاده به عنوان رئیس جدید پژوهشکده گیاهان دارویی مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی منصوب شد.

این مراسم با حضور دکتر امین اسماعیلی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی کشور، مهندس ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز و کارکنان این پژوهشکده برگزار شد.

دکتر امین اسماعیلی طی سخنانی از زحمات و خدمات ارزنده دکتر نقدی به عنوان رئیس پیشین این پژوهشکده تشکر کرد و افزود: این پژوهشکده که از سال ۱۳۷۸ راه اندازی شده مدیون متفکران و پژوهشگران طی سال‌های گذشته بوده است که این پژوهشکده یکی از حوزه‌های اصلی جهاد دانشگاهی است؛ چرا که گیاهان دارویی آینده مناسبی دارد و باید نیازهای کشور را در این زمینه برطرف کند.

امین اسماعیلی در ادامه به تبدیل شدن پژوهش به فناوری و تجاری سازی تأکید کرد و افزود: ما باید دانش فنی را مثل یک محصول ارائه دهیم.

دکتر نقدی، رئیس پیشین پژوهشکده گیاهان دارویی نیز در این مراسم طی سخنانی ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید فعالیت‌ها افزایش یابد تا پژوهشکده افتخاری برای جهاد دانشگاهی و کشور باشد.

وی افزود: طی سال‌های گذشته هر جا که لازم بود زیرساخت‌ها را توسعه دادیم و اکنون زیر ساخت‌های پژوهشکده برای بهره برداری آماده است.

همچنین دکتر رضا زاده، رئیس جدید پژوهشکده نیز در ادامه مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در پژوهشکده گیاهان دارویی گفت: مراکز پژوهشی باید ارزش افزوده چند برابری داشته باشند که با شرایط مناسب در زیرساخت‌ها و تعداد نیروهای علمی حاضر در پژوهشکده می‌توان فعالیت‌های مناسبی را ارائه کرد .

وی در پایان برنامه ریزی جدید برای پژوهش در طب سنتی، تولید دارو و فرآورده های دارویی، داروسازی بالینی و ایجاد شرکت دانش بنیان را از جمله چشم اندازهای آتی پژوهشکده عنوان کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.