×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
بازار گیاهان دارویی اصفهان تنها بازار تخصصی گیاهان دارویی کشور است

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری ایمنا، مدیر بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بازار گیاهان دارویی اصفهان تنها بازار تخصصی گیاهان دارویی کشور است که با هدف ارایه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان فعالیت می کند.

زارعان در این باره افزود: این بازار در سال ۱۳۸۸ با ۷ غرفه آغاز به کار کرد و اکنون تعداد غرفه های بازار گیاهان دارویی اصفهان به ۳۲ غرفه افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه بازار گیاهان دارویی اصفهان در سه بخش کشت و تولید ، فرآوری و تبدیل و تجارت و بازرگانی فعال است ، اظهارداشت: در این بازار همواره تلاش شده است محصولات عمده ای که مردم نیاز دارند با قیمتی مناسب و کیفیتی برتر در اختیار آنها قرار گیرد.
مدیر بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این بازار ۶ تا ۷ استان کشور که تولید کننده برخی محصولات گیاهی بودند ، با برندهای خاص خودشان مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه در بازار گیاهان دارویی اصفهان محصولات هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی با ۱۵ تا ۲۰ درصد ارزان تر نسبت به قیمت های سطح شهر ارایه می شود، گفت : در این بازار انواع دمنوش های گیاهی ، عرقیجات گیاهی، محصولات آرایشی و بهداشتی گیاهی ، روغن های گیاهی ، گیاهان دارویی خشک ، محصولات ارگانیک و انواع ادویه جات به فروش می رسد.
زارعان اعلام کرد: در این بازار صبح روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۱٫۳۰ صبح کلاس هایی با حضور پزشکان طب سنتی و محققین گیاهان دارویی برای افزایش آگاهی مردم با موضوع شناخت طبع و مزاج ها ، خواص گیاهان دارویی ، طب سنتی و پاسخگویی به سوالات حاضرین برگزار می شود .
وی در پایان اعلام کرد: بازار گیاهان دارویی اصفهان که در میدان لاله، ابتدای خیابان پروین، جنب آتش نشانی واقع شده است، همه روزه صبح ها از ساعت ۸٫۳۰ الی ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت  ۱۶٫۳۰ الی ۱۹٫۳۰ آماده ارایه محصولات به شهروندان می باشد.

  1. beny

    سلام. میخاستم راهنمایی کنید ایا برای فروش گیاهان دارویی که در روستا تهیه میشه. خریداری هست که بتوانیم سرمایه گذاری کنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.