×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون علمی رئیس جمهور و مسئولان حوزه گیاهان دارویی کشور از شرکت داروسازی باریج اسانس

دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه دکتر پیمان صالحی دبیر شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و دکتر محمدحسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی ایران در سفری به شهر کاشان، ضمن بازدید از رصدخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از شرکت داروسازی باریج اسانس و کشت و صنعت گلکاران(مجموعه کشاورزی باریج اسانس) بازدید کردند.

همچنین در این سفر نشستی با نماینده مردم آران و بیدگل، فرماندار، رئیس و اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان برگزار و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

ستاری در خصوص جهانی شدن صنایع فرش، اسانس، داروهای گیاهی و  گردشگری کاشان تاکید کرد و گفت: ما آمادگی کامل برای حمایت از مباحث پایه ای فرش اسانس، داروهای گیاهی و  گردشگری کاشان را حتی با احداث برج فناوری در این شهرستان داریم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین گفت: این معاونت در نظر دارد به خیرینی که بخواهند در زمینه علمی و پژوهشی و در طرح های دانش بنیان که منجر به تولید محصول می شود سرمایه گذاری کنند، ۳۰ درصد از هزینه ها را بدون ثبت هیچگونه نامی از دولت به صورت بلاعوض پرداخت کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.