×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرمایه گذاری ۳ میلیون یورویی آلمان در صنعت فرآوری وانیل ماداگاسکار

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از سایت شرکت سیمراز آلمان (Symrise)، در اواخر سال ۲۰۱۴ میلادی یک واحد استخراج و فرآوری وانیل با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در ماداگاسکار توسط شرکت مذکور راه اندازی شده است. این شرکت که در عرصه ی تولید عطر و طعم فعالیت دارد برای راه اندازی کارخانه ی فرآوری وانیل در حدود ۳ میلیون یورو سرمایه گذاری نموده است. با راه اندازی این کارخانه، شرکت سیمراز دیگر نیازی به حمل و نقل پرهزینه وانیل به آلمان جهت عصاره گیری و استخراج مواد موثره ی آن نخواهد داشت و این عملیات در محل برداشت محصول انجام خواهد شد.

شرکت سیمراز متعهد شده است که با ایجاد کارخانه فرآوری وانیل، سالانه ۱۰ درصد از سود فروش آن را صرف آموزش کشاورزان در جهت حفظ منابع طبیعی و جنگل ها بنماید.

ماداگاسکار به عنوان بزرگترین تولیدکننده وانیل جهان که در حدود ۸۰ درصد حجم تولید آن را به خود اختصاص داده است، مطرح می باشد و شرکت سیمراز از سال ۲۰۰۵ میلادی فعالیت های خود را در ماداگاسکار آغاز نموده است.

.

http://www.foodnavigator-usa.com/var/plain_site/storage/images/publications/food-beverage-nutrition/foodnavigator-usa.com/suppliers2/symrise-opens-3m-vanilla-extraction-facility-in-madagascar/9375697-1-eng-GB/Symrise-opens-3m-vanilla-extraction-facility-in-Madagascar_strict_xxl.jpg

http://static.progressivemediagroup.com/uploads/imagelibrary/nri/food/projects/vanillaplantlead.jpg

.

برای مشاهده متن اصلی خبر اینجا کلیک کنید.

.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.