×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از سایت رسمی شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی در مراسم افتتاحیه این کنگره علمی، دکتر پیمان صالحی دبیر شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و دکتر محمدحسن عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ایراد سخنرانی پرداختند.

این کنگره بزرگ علمی توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و سایر نهادها و ارگانهای مرتبط برگزار می شود.

پس از فراخوان دریافت مقالات علمی و پژوهشی مرتبط با حوزه گیاهان دارویی،۱۷۶۶ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که ۱۳۶۲ مقاله از بین آنها توسط کمیته داوران علمی کنگره مورد پذیرش قرار گرفت که این حجم استقبال بی نظیر محققان، دانشجویان و اساتید، این کنگره را در شمار بزرگترین کنگره های علمی کشور قرار داده است.

چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی سه شنبه و چهارشنبه صبح و عصر با ارائه مقالات در دو بخش شفاهی و پوستری برگزار می گردد و امروز چهارشنبه نیز به همین روال ادامه خواهد داشت.

مراسم اختتامیه چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی امروز عصر برگزار خواهد شد.

دکتر پیمان صالحی دبیر شبکه ملی پژوهش و دبیر علمی این همایش هدف از برگزاری این نشست علمی را ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجاری در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده های وابسته دانست که با همکاری شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و سازمان ها و موسسه های وابسته برگزار شده است.

دکتر پیمان صالحی محورهای این همایش را علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، داروسازی، پزشکی، دامپزشکی و همچنین صنعت و اقتصاد برشمرد و گفت: گروه های شرکت کننده در این همایش از تمامی حوزه های علمی شامل دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و بخش های تولیدی و همچنین بخش های بازرگانی و صادرات هستند.

وی گفت: بیش از ۳۰ شرکت تولید کننده و صادر کننده در نمایشگاه جنبی این همایش آخرین توانمندی های خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده اند.

صالحی تاکید کرد: ارتباط منطقی بین ذینفعان، هم افزایی، اشتراک منابع و تعامل بیشتر فعالان این حوزه از دیگر اهداف این همایش است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.