×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جشنواره بهار نارنج در منطقه ۴ تهران

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی رییس فرهنگسرای هنگام ، ضمن اعلام این خبر افزود؛ هر ساله در فصل اردیبهشت ماه آیین سنتی عرق گیری گلهای بهار نارنج در برخی از شهرهای کشور از جمله مازندران ، بابل، شیرازو…برگزارمی شود.

وی افزود: بسیاری از شهروندان که به علت دوری مسافت و مشغله کاری امکان حضور در این مراسم و آیین سنتی را ندارند، می توانند از نزدیک شاهد اجرای این مراسم در شهر تهران باشند.

حیدری پورگفت:عرق بهار نارنج بسیارآرامبخش و دارای خواص دارویی و درمانی فراوانی است و در صنعت دارویی و بهداشتی کشوربسیارکاربرددارد.

وی ضمن معرفی بخشهای این جشنواره از برگزاری نمایشگاه های عرضه انواع عرقیات و فرآورده های حاصل از بهارنارنج ، محصولات و مواد غذایی ارگانیک ، طب سنتی و…خبرداد.

همچنین وی از شهروندان دعوت کرد تا در کارگاههای تخصصی و آموزشی که با حضور کارشناسان و متخصصان برگزارمی شود، شرکت کنند.

نمایشگاه عکس طبیعت ، تورهای مجازی گردشگری ، نمایشگاه کتاب، رادیو جشنواره ، جشن بزرگ مبعث و نمایش های کودک و… از جمله برنامه هایی است که در این مدت برگزار خواهد شد.

گفتنی است علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند در تاریخ یادشده از ساعت ۱۰تا۲۰ به نشانی میدان رسالت ، میدان الغدیر، بلواردلاوران ، خیابان آزادگان شمالی ، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگسرای هنگام مراجعه کنند و جهت آگاهی بیشتر با تلفن ۷۷۴۹۱۴۹۱ تماس بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.