×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی از صبح سه شنبه

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دکتر پیمان صالحی دبیر علمی چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی با اعلام این خبر گفت: این کنگره با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و تجاری در حوزه گیاهان دارویی ، داروهای گیاهی و فراورده های وابسته و توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری سازمانها و موسسات مرتبط برگزار می شود.

وی محورهای مورد بحث در این کنگره را شامل: علوم پایه ، کشاورزی و منابع طبیعی ، داروسازی ، پزشکی ، دامپزشکی و همچنین  صنعت و اقتصاد عنوان کرد و افزود: گروه های شرکت کننده در این کنگره کلیه حوزه های علمی شامل  دانشگاه ها ، مراکز پژوهشی و بخش های تولیدی و همچنین بخش های بازرگانی و صادرات خواهند بود.

صالحی عنوان کرد: دبیر علمی چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی گفت: هزار و ۳۶۲ مقاله در این کنگره پذیرفته شده که ۳۱ مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

دبیر علمی چهارمین کنگره ملی گیاهان دارویی افزود: یک هزارو ۷۶۶ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که هزار و ۳۶۲ مورد آن پذیرفته شده است.

وی با اشاره به تفکیک مقالات ارسالی به این دبیرخانه اظهار کرد: مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه شامل ۷۷۱ اثر علمی درحوزه کشاورزی ومنابع طبیعی، ۵۰۰ مقاله درحوزه علوم پایه، ۴۸۳ مقاله در حوزه داروسازی، پزشکی ودامپزشکی و بقیه نیز در حوزه صنعت و اقتصاد به این دببرخانه ارسال شده است.

صالحی، کشاورزی و منابع طبیعی، دارو سازی، پزشکی و دامپزشکی ، علوم پایه، صنعت واقتصاد را از محورهای این کنگره بر شمرد و گفت: کشاورزی و منابع طبیعی یکی از محورهای پر رونق این کنگره است.

وی ارتباط منطقی بین ذی نفعان، هم افزایی، اشتراک منابع، وتعامل بیشتر فعالان این حوزه را از جمله اهداف این کنگره بر شمرد.

صالحی از برگزاری نمایشگاه جانبی در این کنگره خبر داد و گفت: شرکت های تولید گیاهان دارویی، داروهای گیاهی فرآورده های طبیعی و صادر کنندگان در حدود ۳۰ غرفه دراین نمایشگاه حضور دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.