×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح جامع سلامتکده و دانشکده طب سنتی نهایی می‌شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حسین رضایی‌زاده رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از نهایی شدن طرح جامع سلامتکده و دانشکده طب سنتی خبرداد و عنوان کرد: در راستای ساماندهی سلامتکده‌ها و دانشکده طب سنتی وظایف هر کدام مشخص و طرح جامع آنها نهایی شده است.

وی افزود: در این راستا دانشکده طب سنتی شامل بخش اداری، تشریفاتی، روابط عمومی و بین‌الملل و امورآموزشی خواهد بود. از سوی دیگر سلامتکده که به بخش‌های سلامتکده عمومی، تخصصی و پژوهشی تقسیم می‌‌شود با حضور هیئت علمی دانشگاه‌ها و دستیارهایی که پزشک بوده و در حال سپری کردن دوره‌های تخصصی خود هستند، اداره خواهند‌شد.

رضایی‌زاده اضافه کرد: درمانگاه‌های موجود در بیمارستان‌ها به بخش‌های ارجاع و مشاوره تبدیل می‌شوند که دیگر پذیرش عمومی نخواهند داشت. همچنین درمانگاه‌ها به صورت تخصصی در بخش‌هایی که متقاضی هستند و با دانشکده طب سنتی تفاهم دارند مستقر می‌شوند.

رئیس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: این درمانگاه‌ها به دو سلامتکده‌ای که از سوی دانشکده ایجاد شده‌اند منتقل می‌شوند.

وی یادآور شد: این دو سلامتکده کاملاً مجزا و فعالیت‌های متفاوتی در آنها صورت می‌گیرد. سلامتکده نخست که «طوبی» نام دارد پژوهش‌محور بوده و «اعمال یداوی بالینی» در آن انجام می‌شود و سلامتکده دوم که عمومی است و به آموزش می‌پردازد، این دو مرکز تا سه ماه آینده افتتاح می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.