×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی اولین خط تولید و بسته بندی گیاهان دارویی غرب کشور

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری مناطق گرمسیری استان کرمانشاه، محصول نهایی این طرح عرضه گیاهان دارویی ، معطر و ادویه ای استاندارد شده و با کیفیت بالای مواد مؤثر آن به صورت مفرده یا ترکیبی دربسته بندی های بهداشتی به صورتهای مختلف مانند شاسه، جعبه، تی بگ و … می باشد.

ابراهیم باباخانی در ادامه افزود: گیاهان مورد استفاده جهت بسته بندی شامل ملیس، به لیمو، نعنا فلفلی، گل گاوزبان، چای ترش، آویشن و تعدادی از گیاهان دارویی موجود در غرب کشور که مورد استفاده در طب سنتی آن منطقه هستند، می باشد.

باباخانی اذعان داشت: شرکت پروتئین حبوبات زاگرس مفتخر است که توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان برگزیده کشور و جزء هفت شرکت اول استان کرمانشاه درکسب این عنوان باشد.

وی همچنین اظهارداشت: این شرکت دارای تیم فنی و مشاوره ای، با سابقه چندین ساله علمی پژوهشی می باشد بطوریکه دو دکترای تخصصی گیاهان دارویی ، مشاوره علمی و نظارت فنی بر تولید محصولات این شرکت را دارند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری مناطق گرمسیری استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی خط تولید این شرکت ، اولین خط تولید و بسته بندی گیاهان دارویی غرب کشور در شهرستان سرپلذهاب افتتاح می گردد.

  1. شهاب خوش خوی

    با سلام و احترام
    به نظرم شبکه خبری گیاهان دارویی بهترین شبکه اطلاع رسانی در زمینه گیاهان دارویی در کشور است. خداقوت و ممنون. فقط اگه میشه خبر های قدیمی از روی سایت حذف شوند. با تشکر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.