×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد مرکز تولید اسانس توسط جهاد دانشگاهی خراسان شمالی

 به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از خبرگزاری دانشجو، رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در نشست پژوهشی بررسی دستاوردها و ظرفیت ‌های استان با معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی کشور گفت: مرکز رشد واحدهای فناور بجنورد ۳۴ واحد را تحت پوشش قرار داده است که ۱۰واحد از این تعداد به بلوغ رسیده و نامه خروج آن ها از مرکز رشد نیز ارسال شده است.

 رضا شاهین فر تصریح کرد: طی هفته گذشته مصوبه ایجاد اولین جشنواره موسیقی مقامی دانشجویان به دبیرخانه جهاددانشگاهی در خراسان شمالی ارسال شد.

 رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی گفت: قرار بر این است تا این واحد سمینار بین‌المللی گیاهان دارویی را نیز به صورت مشترک با کشور ترکمنستان برگزار کند.

 همچنین معاون پژوهشی و فناوری جهاددانشگاهی کشور در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی به عنوان یک واحد تازه تاسیس باید از ظرفیت و تجارب توانایی های واحدهای قوام یافته استفاده کند.

 حمید امین اسماعیلی افزود: این واحد فعالیت های خوبی را در حوزه آموزش تخصصی کوتاه مدت انجام داده و اینکه جهت آموزش ها را از آموزش های عمومی به سوی آموزش های تخصصی سوق داده است اقدام مبارکی است.

 به گفته وی، جهت گیری بین المللی این واحد از دیگر اقدامات قابل توجه این مرکز است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.