×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تأسیس شاخه استانی انجمن گیاهان دارویی در یزد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، تفاهم‏‏‌نامه مذکور به منظور بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی و کاربردی متقابل در امر توسعه علمی در زمینه تولید، فرآوری و ترویج گیاهان دارویی، بین انجمن علمی گیاهان دارویی ایران و سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد منعقد شد.

بر طبق این تفاهم‌نامه سازمان جهاد دانشگاهی یزد متولی شاخه استانی انجمن علمی گیاهان دارویی ایران در زمینه فرآوری گیاهان دارویی در استان خواهد بود.

از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری می‏‏‌توان به مشارکت علمی و تحقیقاتی در اجرای پایان‎‎نامه‎‎ها، سمینارها و کارگاه‎‎های تحقیقاتی کاربردی منطبق با نیازها و اولویت‏‏های تعریف شده دو طرف، راه‌‏‏اندازی تیم‌‏‏های تحقیقات کاربردی طرفین منطبق با هدف اجرای تحقیقات کاربردی منجر به تولید دانش فنی اشاره کرد.

همچنین همکاری و تبادل نظر در جهت برآورده کردن نیازهای آموزشی، پژوهشی طرفین در چارچوب توافقات صورت گرفته، بهره‎‎مندی طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان‎‎های فکری، تجربی، پژوهشی، آموزشی و آزمایشگاهی مطابق ضوابط منعقده، تدوین طرح‏‏‌های مشترک و ارائه آنها به مدیریت‏‏های طرفین جهت تصویب و تامین اعتبار مالی و امکانات مورد نیاز و همکاری و اجرای طرح‌های مشترک پژوهشی بین طرفین، از دیگر مواد مورد توافق در این تفاهم‌نامه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.