×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

سلامانه : دبیر انجمن تحقیقات طب سنتی نشانه‌های سرطان پروستات و داروهای مفید برای رفع پروستات در پیران را تشریح کرد.

 

به گزارش تسنیم, هر نوع وضعیت غیر عادى در ادرار نیازمند مراجعه به پزشک است. نشانه‌هاى آگاه کننده سرطان پروستات فقط موقعى ظاهر مى‌شوند که این بیمارى به یک مرحله پیشرفته رسیده باشد.

این علایم اخطارکننده عبارتند از ریختن چکه اى ادرار، ناتوانى در دفع ادرار، وجود مشکل در شروع دفع ادرار یا قطع جریان آن، تکرار دفع ادرار به دفعات متعدد به خصوص در شب، وجود خون در ادرار، احساس درد یا سوزش موقع دفع و بزرگ شدگى غیر سرطانى پروستات.

محمد علی زارعیان دبیر انجمن تحقیقات طب سنتی ایران می‌گوید: در موارد پیشرفته ممکن است به علت گرفتار شدن اعصاب در لگن یا به علت انتشار سرطان به استخوان‌ها در نقطه اى از بدن به ویژه ناحیه کمر درد عارض شود. در مورد سرطان پروستات نیز مانند سایر سرطان‌ها تشخیص زود یا به موقع داراى اهمیت زیادى است.

به این منظور مردها، به خصوص در صورت داشتن سابقه فامیلى سرطان، باید از سن ۴۰ سالگى به بالا سالیانه مورد غربالگری قرار گیرند، همچنین، هر کدام از علائم هشدار دهنده باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد تا زمان طلایی برای درمان از دست نرود.

برخی تدابیر دارویی برای رفع بیماری پرستات وجود دارد و یکى از داروهائی که بنا بر گفته دکتر احمدیه براى پیران بسیار مفید و مؤثر است، مغز گردو است که خوردن آن رفع سوزش و درد پروستات را رفع می‌کند و تکرار ادرار را برطرف خواهد کرد.

دوم آنکه مانع پیشرفت و بزرگ شدن پروستات خواهد شد. مجرا را گشادتر و دفع بول را سهل تر خواهد کرد. ضمناً اثر ترمیم کننده در همه قسمت‌هاى مجرا خواهد داشت. به ویژه در پیران رفع یبوست و سستى روده‌ها را کرد و زخم و التهاب روده بزرگ را برطرف و اصلاح خواهد کرد.

مغز گردو تشنج روده‌ها را کم کرده و حتى گاهى رفع آن را نیز خواهد کرد. همچنین، مانع تخمیر غذا در روده‌ها شده و دفع سموم را از بدن خواهد کرد و نیز بسیارى از مواد معدنى و ویتامین‌ها را به بدن رسانیده و سبب چاقى و نرمى پوست خواهد شد. مغز گردو در دفع کرم‌هاى روده نیز مفید و مؤثر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.