×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سلامانه : یک کارشناس طب سنتی گفت: مصرف غذاهایی که غلظت خون ایجاد می‌کند مانند عدس، بادمجان، غذاهای فسد فودی، قارچ، ترشی و غذاهای مانده و غذاهای کنسروی عامل بروز سرطان است.

 

به گزارش تسنیم، سرطان از بیماری‌های شایعی است که امروزه در جامعه ما شیوع بالایی دارد، این مسئله می‌تواند به دلیل تغذیه غلط، ناراحتی‌های روحی و روانی و … باشد.

البته درمان قطعی سرطان در طب سنتی ذکر نشده است ولی می‌توان با رعایت تدابیری شدت بیماری را کاهش داد. در طب جدید علت سرطان می‌تواند به علل مختلفی باشد ولی در طب سنتی افزایش خلط سودا در بدن است و اگر مواد زائد در نقطه ای از بدن تجمع پیدا کند اگر در مدت‌های طولانی ممکن است به سرطان تبدیل شود.

سرطان ورم سخت یا ورم صلب محسوب می‌شود و سرطان واژه‌ای است که از طب سنتی وارد طب نوین شده است سرطان به معنای خرچنگ است.

سید جواد علوی کارشناس طب سنتی به خبرنگار سلامت تسنیم می‌گوید: علت ایجاد سرطان، افزایش سودا در بدن است یعنی عواملی که باعث افزایش سودا در بدن شود، زمینه ابتلا به سرطان را فراهم می کند. مصرف غذاهایی که غلظت خون ایجاد می‌کند مانند مانند عدس، بادمجان، غذاهای فسد فودی، قارچ، ترشی، غذاهای مانده، غذاهای کنسروی، غذاهای کارخانه‌ای و تمام مواد غذایی که دارای مواد افزودنی است خود عاملی برای افزایش خلط سودا است و عاملی برای بروز سرطان.

در طب سنتی مصرف گوشت‌های قدید (کهنه) مانند گوشت گاو، گوشت شتر به میزان زیاد، مصرف خرما به میزان زیاد خود زمینه ساز بروز خلط سودا است.

بهتر است که افراد غذاهای تازه و خانگی مصرف کنند کمتر در معرض ناراحتی‌های روحی و روانی قرار گیرند همچنین از غذاهای لطیف مانند زرده تخم مرغ عسلی، آبگوشت(بدون تلیت کردن) در غذاهای روزانه خود به کار ببرند.

روزانه چند عدد سیب به صورت فالوده، آب سیب یا پخته مصرف کنند که خود باعث خارج شدن مواد زائد در بدن می‌شود و از تجمع مواد زائد جلوگیری می‌کندعاملی برای پیشگیری از سرطان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.