×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سلامانه : یک استاد دانشکده طب سنتی راهکار رفع مشکل صورت‌های استخوانی از نگاه طب سنتی را تشریح کرد.

 

به گزارش تسنیم، چاقی موضعی صورت برای افراد بسیار لاغر که صورت‌های استخوانی دارند، رخ می‌دهد، بنابراین امروزه افراد زیادی که لاغر هستند و دوست ندارند چاق شوند ولی صورت‌های استخوانی دارند، خواهان اینگونه چاقی موضعی صورت هستند.

در این راستا غلامرضا کردافشاری استاد دانشکده طب سنتی اظهار داشت: چربی مو به دلیل مواد زائدی است که در ناحیه سر تجمع پیدا کرده است و مانع دفع فصولات می‌شود.

به گفته وی چرب شدن مو باعث ریزش و نازک شدن تارمو می‌شود. خیلی از این موارد ارتباط به کبد، روده‌ها، معده و کلیه دارد، در طب سنتی به اعصاب و به کم خونی و خیلی چیزها دیگر نیز ارتباط دارد و ضعف سیستم ایمنی نیز باید برطرف شود.

استاد دانشکده طب سنتی برای افرادی صورت‌ لاغر و استخوانی دارند راه‌کاری بیان کرد:(چاقی موضعی صورت برای افراد بسیار لاغر که صورت های استخوانی دارند امروزه افراد زیادی که لاغر هستند و دوست ندارند چاق شوند ولی صورت‌های استخوانی دارند خواهان اینگونه چاقی موضعی صورت هستند) برای چاق شدن صورت باید چاقی موضعی ایجاد شود و باید خون در آن موضع جذب شود. خون اگر جذب شود و در موضع بماند باعث می‌شود که عضله تشکیل شود و تغذیه مناسب صورت پذیرد.

کردافشاری اضافه کرد: تغذیه بافت به وسیله خون صورت می‌پذیرد. معمولاً بادکش‌های موضعی در صورت انجام می‌شود که باعث چاقی موضعی خواهد شد و در کنار آن ماساژهای ویژه‌ای داریم، این ماساژها باعث می‌شود که صورت چاق شود و داروهایی که غذا را به آن عضو برساند.

وی گفت: بسیاری از داروها هستند که ابتدا باعث رقیق شدن آن موضع می‌شوند که باعث سرخ شدن و جذب شدن خون شده و سپس داروهای قبض کننده می‌دهند که نگهدارنده و تثبیت کننده آن باشد که خون و غذایی که جذب شده را نگه می‌دارد و آرام آرام آن موضع چاق می‌شود.

این استاد دانشکده طب سنتی عنوان کرد: حدود ۱۴ یا ۱۵ جلسه بادکش‌های خاصی که روی صورت و قسمت‌های مختلف صورت می‌پذیرد شاهد بودم که بسیاری از لکه‌ها و مشکلات پوستی برطرف می‌شود. چون خون رسانی افزایش پیدا می‌کند و سیستم ایمنی قوی می‌شود.

کردفشاری خاطرنشان کرد: هر جایی که خون باشد تغذیه، حیات و زندگی هست. هر جا خون کمتر باشد آن بافت فسرده تر می‌شود خون مایع حیات و زندگی در بدن است به شرط اعتدال نه زیاد و نه کم. معمولاً با این کار بسیاری از لکه‌ها، چین و چروک‌ها و مشکلات صورت برطرف می‌شود؛ خون رسانی و تغذیه مناسبی صورت می‌پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.