×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

سلامانه : استفاده از طب سوزنی به عنوان مکمل درمانی برای درمان بسیاری از امراض کاربرد دارد ولی کاربرد طب سوزنی برای برخی بیماری‌ها و امراض بسیار اثر بخش‌تر است.


دکتر فرهاد صبری، متخصص طب سوزنی و عضو هیئت مدیره انجمن علمی طب سوزنی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: درمان طب سوزنی برای برخی امراض بسیار اثربخش تر است. از جمله بیماری‌هایی که به این نوع درمان خوب پاسخ می‌دهند، مشکلات عصبی مثل افسردگی، دلشوره و اضطراب و مشکلات مربوط به خواب است.


وی ادامه داد: کسانیکه از دردهای مزمن مثل سردردهای مزمن، کمردرد، شانه درد، آرتروز زانو، دیسک کمر رنج می‌برند، با کمک طب سوزنی به شرطی که دوره درمان کامل انجام گیرد، بسیار خوب جواب می‌گیرند. از دیگر موارد درمان با طب سوزنی، تنظیم متابولیسم بدن است.


دکتر صبری ادامه داد: برخی افراد در اثر پیروی از رژیم‌های لاغری متعدد، سطح متابولیسم پایه بدنشان کاهش می‌یابد بطوری که دیگر به هیچ نوع رژیم کاهش وزنی، پاسخ نمی‌دهند و وزنشان ثابت می‌ماند که با کمک طب سوزنی این افراد به خوبی درمانپذیر هستند.همچنین برای رفع مشکلات گوارشی مثل گاستریت و کولیک روده هم می‌توان از طب سوزنی کمک گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.