×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سلامانه:برخی خوراکی‌ها و سبزی‌ها به دلیل خواص زیادی که دارند مصرفشان توصیه می‌شود، در واقع این خوراکی‌ها و سبزیجات، سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهند.


حمیدعبدی متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: مواد غذایی نظیر فست فودها از جمله خوراکی‌های محرک‌زا و آزاردهنده است که اگر توسط افرادی که دچار بیماری آنفولانزا شده ‌اند مصرف گردد می‌تواند خطرات بسیاری را به بار بیاورد.


وی افزود: سالاد، سبزیجات سبز رنگ، کلروفیل‌ها تمام موادغذایی که بدن نیاز دارد را تامین می‌کند و در پیشگیری از آنفلوآنزا نقش بسزایی دارند و همچنین باید از غذاهایی استفاده کرد که صرفا بیماری آنفلوآنزا را بکاهد نه اینکه حال بیمار را وخیم‌تر کند.


وی ادامه داد: مصرف ویتامین C مانند سبزیجات پخته، آب پرتقال، سوپ مرغ، فلفل قرمز از خوراکی‌ها و غذاهایی است که در بهبود بیماری آنفلوآنزا بسیار موثرند.


وی اذعان داشت: مصرف چای، عسل، آبلیمو، شیربرنج، توصیه می‌شود و باید از مصرف غذاهای کنسروی، فست فودها پرهیز شود زیرا امکان وخیم شدن حال بیمار آنفلوآنزا گرفته بدتر می‌شود.


وی توصیه و تاکید کرد: از مصرف سبزیجات پخته و سبزرنگ مانند جعفری غافل نشوید و از آب پرتقال تازه، سیب سم پاشی نشده استفاده شود زیرا این خوراکی‌ها افزایش دهنده سیستم ایمنی بدن هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.