×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
معرفی برترین های دومین جشنواره گیاهان دارویی و طب سنتی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، مراسم اختتامیه دومین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران بعد ازظهر پنجشنبه با حضور «سورنا ستاری’ معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و ‘معصومه ابتکار’ معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

در این مراسم، محمود خدادوست معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدیر برگزیده در توسعه طب سنتی معرفی شد و جایزه و لوح یادبود جشنواره را دریافت کرد.

محمود مصدق رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز به عنوان استاد برگزیده و فاطمه سفیدکن به عنوان مدرس برگزیده کارگاه های آموزشی معرفی و تجلیل شدند.

مدیران عامل شرکت های ‘داروسازی و بهداشتی دانش بنیان دکتر جهانگیر’ و ‘کشت و صنعت خرمان’ و مدیرعامل لابراتوار گیاهی ‘طبیعت زنده’ نیز موفق به کسب عنوان کارآفرین برتر در این جشنواره شدند.

عنوان و جوایز صادرکنندگان برتر دومین جشنواره گیاهان دارویی نیز به شرکت های ‘تروند زعفران قائن’ ، ‘ایمان مهر’ و ‘دارو درمان سلفچگان’ تعلق گرفت.

شرکت داروسازی ‘باریج اسانس’ موفق به کسب عنوان واحد تحقیق و توسعه برگزیده شد و ‘ماشااله اکبری’ به عنوان سرمایه گذار برگزیده این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

هیات داوران دومین جشنواره گیاهان دارویی همچنین جامعه گیاه درمانی ایران را به عنوان تشکل فعال برگزیده و شرکت های ‘اکسیر دانش آسیا’ و ‘فناوری زیستی رز فارمر’ را به عنوان تولید کنندگان محصول برتر انتخاب و معرفی کرد.

انتشارات سفیر اردهال، شرکت لابراتوارهای رازک، شرکت گیاهان سبز زندگی و شرکت نانو فناوران دایا نیز به عنوان غرفه های برگزیده این دوره از جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران از روز دوشنبه، هفتم مهرماه با حضور ۳۳۰ شرکت، ۸۸ مرکز دولتی و ۳۰ فن بازار تخصصی در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و بیش از دو هزار و یکصد محصول دانش بنیان در حوزه گیاهان دارویی در آن به نمایش گذاشته شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.