×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعزام شرکت های دانش بنیان گیاهان دارویی به کشور تایلند

.

این سفر که به دعوت  و همکاری مرکز علوم و تحقیقیات فناوری و وزارت علوم و فناوری تایلند صورت پذیرفته بود، با حضور جناب آقای دکتر عصاره دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ ۲ لغایت ۳ مرداد ۱۳۹۳برگزار گردید.

۱۴ شرکت فناور و صاحب صنعت داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی با حضور در کارگاه های آموزشی علاوه بر بحث و تبادل نظر در مورد تدوین استاندارد منطقه‌ای  با ارائه سخنرانی محصولات و فرآورده‌های خود را ارائه نمودند.

همچنین در نمایشگاه جانبی که با بازدید مقامات بلند پایه تایلند و مقامات مسئول از کشورهای ایران، هند، سریلانکا، تانزانیا، ویتنام و اندونزی همراه بود، شرکت‌های ایرانی محصولات و فراورده‌های خود را در معرض نمایش قرار دادند.

روز دوم نیز به بازدید از کارخانه، بیمارستان و بنیاد خیریه chao phya Abhaibhubejhr  به عنوان شرکتی دارای فناوری روز که دارای فعالیت‌هایی آموزشی و خدماتی میباشد و ورود به بازار جهانی نیز داشته‌است اختصاص داشت.

در نهایت ارتباطات ارزشمند و اطلاعات مفیدی در طی دور روزکاری حاصل شد که برای بازاریابی صادراتی محصولات تولیدی این شرکت بسیار حائز اهمیت بود. بدیهی است دسترسی به این سطح از ارتباطات در چنین زمان کوتاهی تنها در چارچوب روابط رسمی مراکز منطقه‌ای نظیر IORA امکان پذیر بوده است و این امر بدون تلاش و فعالیت‌های مسئولین ذی ربط امکان پذیر نمی‌بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.