×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دبیر مسابقه عکس نعنا در منطقه فین از برگزاری نخستین جشنواره عکس در منطقه فین خبر داد.

قاسم گندمی با اشاره به برگزاری این جشنواره توسط شهرداری کاشان و سازمان رفاهی تفریحی با همت کارگروه توسعه منطقه فین کاشان افزود: این مسابقه در سه بخش اصلی، جانبی و مجموعه عکس تدارک دیده شده است که تهیه عکس از گیاه نعنا شامل گل نعنا، برگ نعنا و جزئیات نعنا از محوریت اصلی این جشنواره می باشد.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره شناساندن گیاه نعنا، معرفی نعنای منحصر بفرد فین، بالا بردن سطح اگاهی  مردم در استفاده از این گیاه در مصارف دارویی و طب سنتی در سطح کشور است.

ایشان تصریح کرد: تور عکاسی از کشتزارهای نعنا در منطقه فین نیز در روز جمعه هفته جاری هفتم اردی¬بهشت ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد همچنین هنرمندان، عکاسان و علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام در سایت جشنواره، آثار خود را از طریق ایمیل به آدرس menthafestival@gmail.com ارسال کنند.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتیwww.menthafestival.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۳۲۶۴۰۷۵۰ تماس حاصل کنند.

گندمی در ادامه آخرین مهلت دریافت آثار را ۱۵ شهریور ماه امسال عنوان کرد و اظهارداشت: مراسم اهدای جوایز نیز ۲۱ شهریورماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر جشنواره عکس در پایان گفت: به نفرات برگزیده اول تا سوم این جشنواره  تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق می گیرد.

By: قاسم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.