×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سه درمان طبیعی بوی بد دهان

 نفس بد بو یکی از مشکلاتی است که زندگی را برای برخی افراد دشوار می کند. مسواک زدن و استفاده از نخ دندان راه هایی هستند که می توان این بوی بد را از بین برد اما همیشه کافی نیستند.

بوی بد دهان ممکن است مزمن باشد به طوری که ۶۵ درصد از آمریکایی ها از آن رنج می برند. خشکی مزمن دهان تولید بزاق را کم می کند و این امر می تواند موجب بد بو شدن دهان شود همچنین مشکلات مربوط به معده مانند برگشت اسید دهان و نفس را بد بو می کند.

Natural news در گزارش اخیر خود از سه راه طبیعی برای درمان این مشکل نام می برد:

نعنا با خاصیت طبیعی ضد میکروبی، ضد آنتی باکتری و ضد قارچی خود باکتری هایی را که موجب بوی بد دهان می شود از بین می برد. می توانید از آب نبات نعناع مستقیماً بر روی زبان استفاده کنید. استفاده از روغن نعناع در چای هم می تواند به از بین بردن باکتری های معده و تازه کردن تنفس کمک کند.

لیمو: یکی از مزایای نوشیدن آب لیمو از بین بردن بوی بد دهان است. لیموها مزه اسیدی دارند اما درون بدن تأثیر قلیایی به جا می گذارند. نوشیدن آب لیمو برای دوره زمانی متوالی می تواند به خنثی کردن اسید فراوان کمک کند و نفس بد بو را از بین ببرد.

کلروفیل که در سبزی های برگ دار یافت می شود آنتی اکسیدان قوی است که خاصیت پاک کنندگی بالایی دارند و می تواند به عنوان شوینده دهان به از بین بردن بوی بد دهان کمک کند.

از کلروفیل مایع در آب استفاده کنید و پس از مسواک زدن دندان ها را با آن شستشو دهید. این ماده جریان خون را هم تمیز می کند. علاوه بر شستشو با کلروفیل نوشیدن آن طی روز می تواند بوی بد دهان را از بین ببرد و بوهای دیگر بدن را خنثی کند.

 

 

 

 

 

  1. امیر

    عالی بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.