×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید اسانس‌های خشک در سها جیسا

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت فرآوری گیاهان دارویی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی که برای تولید عصاره‌های مورد استفاده در صنعت دام و طیور انجام شده است،‌ اذعان کرد: بر این اساس پیشنهاد اولیه‌ای به وزارت بهداشت و درمان داده‌ایم که در صورت موافقت، سها جیسا در بحث تولید عصاره‌های مورد استفاده در صنعت دام و طیور هم وارد خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: هم‌اکنون با یک شرکت دانش بنیان در حال رایزنی هستیم تا در صورت توافق در زمینه تولید اسانس‌های خشک که در صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، دارویی، رنگ‌های غذایی و … نیز کاربرد دارد، وارد عمل شویم.

دکتر آرش سید صالحی با اشاره به این که نخستین برنامه کارخانه سها جیسا در خط تولید کنونی، پرکردن ظرفیت‌های خالی تولیدی کارخانه است، گفت: بر این اساس درصددیم تا به منظور بهره‌گیری مناسب از دستگاه خشک‌کن کارخانه در زمینه تولید سبزی خشک وارد عمل شویم.

وی با بیان این که برای بسته‌بندی سبزی‌های خشک تولیدی سها با پیمانکاری مذاکره کرده‌ایم تا در این زمینه با ما همکاری کند، افزود: ظرفیت خشک‌کردن سبزی‌ها با این دستگاه خشک‌کن هر ۲۴ ساعت تن سبزی تر است و با توجه به مجوز غذایی که گرفته شده است، امکان خشک‌کردن انواع سبزی ها از پزشکی و دارویی تا سبزی‌های خوردنی وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.