×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور شرکت های گیاهان دارویی ایران در تاجیکستان

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا ؛ ۲۲ شرکت ایرانی در نمایشگاه بین المللی اقتصادی تاجیکستان موسوم به ˈصنایع سبک – ۲۰۱۴ˈ که امروز دوشنبه خاتمه یافت حضوری فعال داشتند. نمایشگاه بین المللی اقتصادی تاجیکستان موسوم به ˈصنایع سبک – ۲۰۱۴ˈ با حضور ۵۵ شرکت از کشورهای مختلف از جمله ۲۲ شرکت از ایران چهارشنبه هفته گذشته در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان گشایش یافت.

ˈآزاده ابراهیم نژادˈ مدیر بازرگانی شرکت ˈاکسیر گل سرخ ˈ نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت در سال ۱۳۸۴ با ارایه طرحی در رابطه با استانداردسازی اسانس های گیاهی و صمغ های گیاهی مطابق استاندارد بین المللی و طرح تولید زعفران برای اولین بار در ایران توانست در زمره شرکت های فناوری دانش بنیان قرار گیرد و در سال ۱۳۸۵ با دریافت پروانه ساخت ، محصولات تولیدی شامل اسانس ، کنسانتره و انواع عصاره های خوراکی ؛ روغنی و آرایشی و بهداشتی به بازار صادر کند.

وی افزود: محصولات این شرکت وارد چند کشور از جمله تاجیکستان شده است و مردم تاجیکستان به محصولات این شرکت علاقه مند هستند.

وی گفت: تاجیکستان سرزمین تولید گیاهان دارویی و خوراکی است و از این رو این کشور بازار مناسبی برای ایران جهت سرمایه گذاری در تولید اسانس های دارویی و خوراکی است.

وی گفت: این شرکت درنظر دارد محصولات تولیدی خود را در بازارهای تاجیکستان گسترش دهد و نسبت به واحد تولید عصاره های گیاهی در این کشور اقدام کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.