×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی برگزار می‌شود

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی وطب سنتی ایران ۸ تا ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی وطب سنتی ایران از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ۱۴ محور و ۴ کارگاه آموزشی در مصلی تهران برپا می شود.

ارتقای سطح عمومی در زمینه شناسایی، اهلی کردن، کشت، تولید و استخراج مواد موثره و همچنین فرآوری های پس از تولید و بسته بندی گیاهان دارویی، فرهنگ سازی و به کارگیری آموزه های طب سنتی در فرآیند تولید، توزیع و مصرف فرآورده های سالم، طبیعی و ارگانیک و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه مصرف صحیح گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی محورهای برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده های طبیعی وطب سنتی ایران است.

همچنین، معرفی فرصت‌های نوین اشتغالزایی و کارآفرینی، معرفی فرآورده ها و مکمل های طبیعی، معرفی انواع افزودنی های مجاز، ایجاد بستر تعامل و همفکری سازنده بین بخش های علمی، تولیدی، اجرایی و بازرگانی، فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه گذاران و بازگانان داخلی و خارجی، ترویج فرهنگ تبادل فناوری و به کارگیری دانش روز، معرفی طرح های مربوط به احیای میراث مکتوب طب سنتی ایران، تجاری سازی در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و ارتقای سطح دانش عمومی در زمینه صیانت از ذخایر موجود در اکو سیستم های طبیعی نیز از دیگر محورهای این جشنواره عنوان شده است.

در این جشنواره کارگاه هایی با عناوین فن بازار، طب سنتی، ارگانیک و گیاهان دارویی نیز برگزار خواهد شد.

علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند به آدرس chtm.isti.ir/festival2 مراجعه و اطلاعات بیشتر را دریافت کنند.

پیش از این نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده های طبیعی وطب سنتی ایران ۲۱ تا ۲۴ خردادماه ۹۱ برگزار شده بود. دومین دوره این جشنواره ۸ تا ۱۱ مهرماه ۱۳۹۲ در مصلی تهران برپا می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.