×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
حضور فارغ‌التحصیلان طب سنتی اتریش در مراکز دانشگاهی طب سنتی ایران

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، هلموت اولسکو به منظور آشنایی با پیشرفت‌های طب سنتی ایران و بررسی امکان تبادلات علمی میان ایران و اتریش از دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کرد و نشستی را با اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده داشت.

مدیر آکادمی طب سنتی اتریش ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشکده طب سنتی علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم پزشکان و داروسازانی که در آکادمی طب سنتی اتریش آموزش‌ خود را به پایان می‌رسانند برای تبادل دانش و تجربه در طب سنتی جهت گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت در مراکز دانشگاهی و درمانگاهی طب سنتی ایران حضور داشته باشند.

در این جلسه حاضرین سؤالاتی در رابطه با وضعیت طب سنتی در اروپا، شیوه‌های درمانی سنتی در اتریش، میزان پذیرش آن در میان پزشکان، نوع فرآورده‌های گیاهی و رویکرد استفاده از آنها و … را مطرح کردند که هلموت اولسکو به تفصیل به هر یک از سؤالات پاسخ داد.

اولسکو به همراه افسانه گشتر جلیل‌زاده جامعه شناس و پژوهشگر دفتر نمایندگی همکاری‌های بین‌المللی و شهرزاد ایران‌نژاد از طرف دانشکده طب سنتی تهران از آزمایشگاه، درمانگاه، کتابخانه و … دانشکده طب سنتی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.