×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دبیر اجرایی و مسئول نخستین همایش و جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی، شناسایی گیاهان دارویی و کاربرد آن در طب سنتی ایرانی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

محمدرضا رشیدی‌جزنی ابراز داشت: این نمایشگاه با ۲۰۰ غرفه از آثار صنایع دستی استان‌ها همراه با معرفی گیاهان دارویی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش طب سنتی، ماساژهای سنتی، گیاهان دارویی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

به گفته وی، بخش طب و ماساژ سنتی در این نمایشگاه با ایجاد درمانگاه‌های تشخیص مزاج و ماساژهای سنتی با حضور پزشکان طب سنتی، بازدیدکنندگان و میهمانان را با اصول و روش پزشکان در زمینه‌های تخصصی آشنا می‌کنند.

این مسئول در ادامه از حضور شرکت‌های معتبر گیاهان دارویی با ارائه محصولات‌شان و آثار هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرهای استان اصفهان در این نمایشگاه و فروشگاه خبر داد.

رشیدی‌جزنی، نخستین نمایشگاه برپایی گیاهان دارویی، طب سنتی و صنایع دستی در کاروانسرای ۸۰۰ ساله نطنز را یادآور شد و گفت: این نمایشگاه با حضور مجموعه‌های مردم‌نهاد، هتل‌داران، آژانس‌های مسافرتی و اقامتی و طبیعت‌گردانان، در این کاروانسرا برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: این نمایشگاه همزمان با نخستین همایش و جشنواره ملی طبیعت‌گردی، طب سنتی و گیاهان دارویی در کاروانسرای تاریخی کوهاب شهر نطنز همزمان با فصل گل و گلاب از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.