×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توسعه‌ی کشت و تولید گیاهان دارویی در اردبیل در اشتغالزایی نقش دارد

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران، «مجید خدابخش» استاندار اردبیل در دیدار با سرمایه‌گذاران دارویی سازمان تامین اجتماعی گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه‌ی پایدار و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین اولویت‌های ما در استان است.

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف، جهادگران اقتصادی هستند، تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه سرمایه‌گذاری در تولید، توزیع و پخش دارو در استان سبب می‌شود که فعالیت‌های مختلف با سرعت هرچه بیشتری ادامه یابد.

استاندار اردبیل افزود: تحقق «حماسه‌ی اقتصادی» و برطرف کردن مشکلات موجود در حوزه‌ی اقتصادی در گرو حضور پررنگ همه‌ی بخش‌ها به‌ویژه فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری کلان است.

وی با اشاره به این‌که استان اردبیل به‌لحاظ ویژگی‌های اقلیمی و تنوع آب و هوایی از مناطق مهم رویش گیاهان دارویی به‌ویژه شیرین بیان است، گفت: توسعه‌ی کشت و تولید گیاهان دارویی در استان نقش بسزایی در توسعه‌ی اقتصادی و اشتغالزایی استان دارد که در این زمینه توافقاتی میان سرمایه‌گذار شرکت دارویی سازمان تامین اجتماعی انجام شد که امیدواریم سرمایه‌گذار با فرآوری این گیاه نقشی در توسعه‌ی اقتصادی استان ایفا کند.

سرمایه‌گذار سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار با اشاره به مزیت‌های استان اردبیل که یکی از مراکز رویش گیاهان دارویی به‌ویژه گیاه شیرین بیان و تولید ریشه است، یادآور شد: این مرکز می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال در استان نیاز کشور را در تامین ریشه‌ی شیرین‌بیان برطرف کند اما حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی را می‌طلبد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.