×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : شنبه, ۲۵ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران پایان یافت

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی امشب در مراسم اختتامیه سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران به میزبانی این واحد دانشگاهی با اشاره به اینکه این همایش ثمره هفت ماه تلاش دست‌اندرکاران از اردیبهشت ماه تاکنون بوده است،گفت: کمیته‌های مختلفی در این همایش فعال بودند که توانستند آن را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند.

سیدمحمد وحدت با بیان اینکه این همایش از حامیان علمی شامل دانشگاه‌های مختلف و موسسات علمی برخوردار بود، با اشاره به وجود حامیان مادی این همایش بیان داشت: در این همایش از سه شرکت به نمایندگی از حامیان مالی تقدیر شد.

وحدت با اعلام اینکه ۱۶ پنل و سخنرانی در این همایش دایر بود، تصریح کرد: این همایش در ۱۱ محور برگزار شد که کمیته داوران پنج مقاله را به عنوان شایسته انتخاب کرد.

به گزارش فارس؛ سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران مقالات سمیه هادی‌پور، شهره خدمتی، عباس آزادمهر، شیما سماواتی و محمدتقی درزی شایسته تقدیر و به‌عنوان برترین‌های این همایش معرفی شدند.

سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در آمل برگزار شد و عصر امروز به کار خود پایان داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.