×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از فارس، سیدمحمد وحدت صبح امروز در سومین همایش ملی گیاهان دارویی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، افزود: هزار و ۹۰۳ مقاله برای این همایش پذیرفته شده است که ۶۰ مقاله به صورت سخنرانی ارائه و مابقی به صورت پوستر در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وحدت با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی درباره همایش گیاهان دارویی در این دانشگاه صورت گرفته است، افزود: از زمان اخذ مجوز برگزاری این همایش که از معاونت پژوهشی سازمان برای برگزاری آن درخواست شد و پس از آن جلسات متعددی با کمیته‌های مختلف برای این همایش آغاز به‌کار کرد.

وی تصریح کرد: از اقدامات اولیه برای برگزاری این همایش تهیه وب سایت، پوستر و پرتال همایش بود و بخش الکترونیک همایش پوسترها و فراخوان مقاله‌ها را به تقریبا اکثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور ارسال کرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه به‌دنبال برگزاری دوره‌های بازآموزی پزشکان بوده است، تصریح کرد: مایه خرسندی بود که با وجود عدم راه‌اندازی واحد پزشکی این دانشگاه مجوز دوره بازآموزی این رشته به واحد آیت‌الله آملی ارائه شد.

وحدت یادآور شد: ۱۲ امتیاز در سه روز به پزشکانی که در این دوره شرکت کنند تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این واحد دانشگاهی به‌دنبال تاسیس دانشکده داروسازی است، بیان داشت: این امر در زمینه توسعه گیاهان دارویی و طب سنتی در منطقه موثر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.