×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درمان رایگان با طب سنتی در درمانگاههای مورد تأیید دانشگاههای علوم پزشکی

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از تندرستان، بیماران گرامی می توانند به صورت رایگان از درمانهای مورد تایید ارایه شده در درمانگاه های دانشکده های طب سنتی تهران، شهید بهشتی، شاهد، ایران، شیراز، مشهد، یزد و غیره استفاده نمایند.

طرح اول: رادیوتراپی پروستات 

بیمارانی که در شیراز پرتودرمانی لگن (پروستات) می­ گیرند می توانند برای شرکت در طرح رایگان پیشگیری از سوزش ادرار ناشی از پرتودرمانی یکشنبه یا سه شنبه قبل از شروع پرتودرمانی به درمانگاه مطهری (طبقه ششم درمانگاه طب سنتی) مراجعه کنند.

طرح دوم: تاخیر در قاعدگی

از خانم های ۲۰ تا ۴۰ ساله که گاه گاه دچار تاخیر در قاعدگی میشوند دعوت می شود در صورتی که با تاخیر بیش از دو هفته ای در قاعدگی مواجه شدند و تمایل به دریافت اطلاعاتی در خصوص درمان گیاهی این بیماری دارند با شماره ۰۹۱۴۰۱۱۶۷۴۱ تماس بگیرند و یا به ادرس پست الکترونیک زیر نامه ای ارسال نمایند
icaarous@yahoo.com
طرح سوم: بی اختیاری و تکرر ادرار

خانم های ۱۸ تا ۷۵ ساله که از مشکلات ادراری از جمله بی اختیاری ادرار‍ و تکرّر ادرار در روز و شب رنج می برند می توانند با شماره ۰۹۱۴۳۵۳۷۴۶۰ تماس گرفته و یا دوشنبه عصرها درکلینیک بهشت با وقت قبلی ویزیت شوند.

 

طرح چهارم: سیروز کبدی

بیماران سیروز کبدی علاقمند به درمان با طب سنتی می توانند با شماره ۰۹۱۲۴۹۴۷۲۹۴ تماس بگیرند یا به سلامتکده دانشکده طب سنتی شهید بهشتی خیابان ولیعصر کوچه شمس مراجعه نمایند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.