×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش دبیرخانه جشنواره دنیای تغذیه وسلامت خانواده: این جشنواره ونمایشگاه با هدف توجه ویژه خانواده ها به تغذیه سالم و محصولات سلامت محور از تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ در مرکز نمایشگاههای کانون تهران برگزار خواهد شد.

علی زندی مدیر روابط عمومی جشنواره با اعلام خبر فوق افزود: این جشنواره و نمایشگاه با همکاری دست اندرکاران حوزه تغذیه،بهداشت و سلامت و با حضور فعالان بخش های تولیدی و خدماتی، تلاش خواهد کرد تا نقش تاثیر گذار تغذیه سالم را در خانواده بعنوان یک جامعه کوچک به خوبی ایفا نماید.

وی هدف از برگزاری اینگونه جشنواره ها را آموزش و تغییر رفتار مصرف کننده برای داشتن یک زندگی سالم عنوان کرد و یادآور شد: اگر با ارائه راهکارهای‎ هدفدار و برنامه ریزی شده بتوانیم در اشاعه فرهنگ مصرف غذای سالم درست قدم برداریم شاهد نتایج مثبت آن در بخش کلان جامعه خواهیم بود.

زندی گفت: با اشاره به اینکه شعار امسال جشنواره ” مشارکت عمومی برای جامعه سالم ” نامگذاری شده است بیان داشت: سلامت و تغذیه سالم جزء لاینفک زندگی خانواده ها می باشد و همه اقشار جامعه را شامل می‎شود و هر فرد و خانواده ای که زندگی سالم همراه با تغذیه سالم داشته باشد یقیناَ سلامت و طول عمر بیشتری را خواهند داشت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره ۴-۷۷۵۱۵۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.