×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارسال هزار و ۳۶۰مقاله به دبیرخانه همایش ملی گیاهان دارویی در آمل

لاریجانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این همایش ۲۹ و ۳۰ آبان امسال در محل همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت اله آملی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش علمی وتخصصی در ۱۱ محور بوم شناختی، زراعت گیاهان دارویی، مکانیزاسیون ، بیولوژی ، شیمی گیاهی، داروسازی ، پزشکی و طب سنتی، دامپزشکی، فناوری های نوین، فرآوری و بسته بندی، اکوتوریسم و فضای سبز، اقتصاد و صنعت برگزار می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت اله آملی،به واگذاری ۱۰ هکتار زمین جدید برای تولید وتکثیر گیاهان دارویی در منطقه لاریجان این شهرستان خبرداد و تصریح کرد : مجوزهای لازم برای تولید وتکثیر گیاهان دارویی در این زمین از قبل اخذ شده و مالک آن حاضر شده تا این زمین را در اختیار دانشگاه قرار دهد.

لاریجانی، تلاش های صورت گرفته در حوزه گیاهان دارویی در سطح دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه راکم نظیر دانست وگفت: افق پیش رو نشان می دهد که در آینده ای نزدیک واحد علوم و تحقیقات آیت اله آملی به قطب مطالعاتی وتحقیقاتی گیاهان دارویی در کشور تبدیل خواهدشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۳۰دانشجوی مهمان از واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی در این واحددانشگاهی تحصیل می کنند، گفت: کارگروه ویژه ای با عنوان کمیته بین الملل برای جذب دانشجویان بین الملل تشکیل خواهد شد تا نقشه راه را ترسیم نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.