×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی به قطب مطالعاتی و تحقیقاتی گیاهان دارویی تبدیل می شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد آیت الله آملی، فاضل لاریجانی در جلسه هیئت رییسه این واحد دانشگاهی با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم ابراز امیدواری برای اینکه همه از متمسکان ولایت حضرت علی قرار گیرند، اظهار داشت: غدیر تجلی‌گاه ولایت و امامت و قلعه‌ای محکم برای پناه شیعیان در مواجه با انحرافات است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری شایسته همایش گیاهان دارویی در واحد آیت‌الله آملی بیان داشت: در چند روز آینده در نشست مطبوعاتی با رسانه‌ها گزارشی از برنامه‌های همایش ملی گیاهان دارویی ارائه می‌دهیم.

این مسئول از هبه ۱۰ هکتار زمین جدید برای تولید و تکثیر گیاهان دارویی در منطقه لاریجان خبر داد و گفت: مجوزهای لازم برای تولید و تکثیر گیاهان دارویی در این زمین از قبل اخذ شده است و صاحب آن حاضر شده تا این زمین را در اختیار دانشگاه قرار دهد.

لاریجانی تلاش‌های صورت گرفته در حوزه گیاهان دارویی در سطح منطقه را کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: افق پیش رو مبین این است که در آینده‌ای نزدیک واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی به قطب مطالعاتی و تحقیقاتی گیاهان دارویی در کشور تبدیل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با تاکید بر اینکه توسعه رشته‌های مرتبط با موضوع گیاهان دارویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری از دیگر برنامه‌های این واحد دانشگاهی است، بیان داشت: نکات لازم به معاونت آموزشی این واحد دانشگاهی برای تصویب رشته‌ها و پیگیری‌های اداری گفته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.