×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

این مطلب یک ترجمه اتوماتیک است و تضمینی درباره آن چه از نظر ادبیاتی و جمله بندی و چه از نظر علمی نداریم. در صورت تمایل به خواندن مطالب با کیفیت تر، از سمت راست صفحه قسمت اخبار مرتبط را بررسی نید.

یک جنبش رو به رشد زنان خود تعیین شده وجود دارد، به دست آوردن مجدد دانش باستانی در مورد گیاهان گیاه شناسی یک بار به طور گسترده ای برای کنترل بارداری استفاده می شود. این دانش یک بار گسترده، شاید حتی در ماهیت جهانی بود، اما تا حد زیادی در جامعه غربی در “سوزان” محو شد، هنگامی که کلیسای مسیحی شروع به جنگ علیه ماماها و شفادهندگان زن، قتل میلیون ها نفر از افرادی که در آن زمان زندگی می کردند در خارج از کلیسای “. در حالی که قدرت کلیسای مسیحی شده است به طور چشمگیری در کشورهای دموکراتیک غربی در طول قرن ها کاهش می یابد، جنگ علیه ماماها برداشت شد و در ادامه با ایجاد پزشکی غربی، که امروزه دارای یک قدرت و موقعیت قدرت تقریبا برابر روحانیت قدیمی.
خارج از دموکراسی های غربی، وضعیت حتی بدتر از آن، به خصوص در اسلام، هندو، و کشورهای بودایی، که در آن وضعیت زنان به طور کلی کم است، که اغلب در نزدیک به مانند برده از شرایط است. و در کشورهای کمونیستی، ظرفیت های تولید مثلی زنان به طور کلی تحت کنترل دولت است. قدرت برای خودمختاری زنان در بسیاری از سطوح ممکن است در چنین سازمان ملل وجود داشته باشد نه، که در آن یک بارداری ناخواسته می تواند باشد یک فاجعه تهدید کننده زندگی، به ویژه برای زنان مجرد، که در آن آن ممکن است خشم مردان غالب دل مرده (یا به همان اندازه متعصب و تحریک زندگی نفرت از زنان) که در نظر اندام های جنسی یک زن جوان و بکارت زن به “نشان افتخار خانواده”. اما آن را دقیقا در آن دسته از مکان های که در آن روش های گیاهی برای کنترل باروری ممکن است مناسب ترین است، به عنوان مرد غالب به طور کلی مسائل مربوط به سلامت زنان چشم پوشی است. یک زن که در مورد “گیاهان دارویی” برای “مشکلات زنان” حمل است به احتمال زیاد به توان نادیده گرفت، گیج کننده از گیاهان به عنوان “ادویه جات ترشی جات آشپزخانه”. در کتاب های درسی گیاه شناسی دارویی، گیاهان نیز ممکن است شناخته شده است برای کمک به کار، و یا برای کمک به با قاعدگی نامنظم و یا مسائل مربوط به بهداشت و سلامت دیگر زنان است، بنابراین استفاده از آنها صرفا محدود به کنترل باروری نیست. در چنین شرایطی، به خصوص در کشورهای که وضعیت زنان بسیار کم است، و یا که در آن روشهای جلوگیری از بارداری و سقط ممکن است گران قیمت و یا به لحاظ قانونی ممنوع است، روش های گیاهی بوته مناسب ترین هستند.

در اینجا، ما مایل به هشدار به همه زنان، و شرکای مرد نگران خود، در مورد روش های قدیمی برای پایان دادن به بارداری در مراحل اولیه، به طور عمده برای بازگرداندن شروع عادت ماهانه که در آن ممکن است با تاخیر، با استفاده از فرآورده های گیاهی ساده. مطالب ارائه شده در اینجا باید به عنوان یک راهنمای، اولین گام به بدن باستانی دانش مشاهده، و نه به عنوان تنها اطلاعات در مورد چگونگی ادامه در مورد بارداری ناخواسته است.

علاوه بر آنچه که در اینجا ارائه شده، خواننده را تشویق به بازدید از وب سایت های مختلف بسیار عالی را در زیر اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع داده شده است. چند کتاب بسیار عالی در مورد این مطلب نیز توصیه می شود زیر کلیک کنید.

هنگامی که شما خودتان را تحصیل کرده، آن است تا به شما برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به سعی کنید روش های گیاهی، یا نه.

شروع …

بحث مختصر ما از موضوع گیاهان سقط یافت شده در یک کتاب توسط رینا Nissim، درمان طبیعی مامایی وجود دارد: یک کتابچه راهنمای کاربر برای زنان (پاندورا / هارپر کالینز، ۱۹۹۶، در حال حاضر از چاپ، اما با استفاده از نسخه اغلب در دسترس Amazon.com). کتاب او در اصل به زبان فرانسه نوشته شده و ترجمه شده در سراسر جهان. نسخه انگلیسی کلمه “سقط جنین” استفاده از یک میل طبیعی است که کتاب گروه های ضد سقط جنین قابل توجهی در ایالات متحده آمریکا شعله ور نه به طور مستقیم برای توصیف گیاهان خاص، احتمالا با توجه به ماهیت مذهبی تر از جامعه آمریکا در مقایسه با اروپا، و است. با این حال، گیاهان نافرجام در زمینه از emmenagogues، که مواد شناخته شده در قاعدگی با تاخیر به ارمغان بیاورد مورد بحث قرار گرفته است. در نتیجه، گیاهان ذکر شده در کتاب خود به نظر می رسد تنها برای ختم بارداری در مراحل بسیار ابتدایی مناسب است. این به این معنی، اگر یک زن این است که این روش گیاه شناسی گیاهی به کنترل باروری او، او باید چرخه خود را با برخی از توجه را دنبال می دانم زمانی که به انتظار خونریزی او برای شروع، و گیاهان ضروری در دست و آماده برای آماده سازی در پیشبرد، در صورت بروز مشکل. روش های گیاهی برای سقط جنین بعد از آن در دوران بارداری وجود دارد، اما این در اینجا مورد بحث قرار نگرفته، از چپ به وب سایت های دیگر که در آن زنان در حال حاضر درگیر در بحث های جدی در مورد چه کار می کند، و کار نمی کند. در حال حاضر، با این حال، ما می توانیم چند پاراگراف از کتاب رینا Nissim تلاوت، در بخش مربوط به “دوره های تاخیر، ۶ تا ۸ روز عقب افتاده” (p.30-32).
تجارب خود را از مرکز بهداشت زنان در ژنو، سوئیس آمده است. کتاب Nissim برای جزئیات کامل را بخوانید. اطلاعات در مورد که در آن می توانید آن را چند صفحه داده شده است.

– نقل قول –
“تجربه ما در مرکز بهداشت زنان
ما بین ۶۰ و ۸۰ درصد اثر در میان زنانی که مشکوک به حاملگی ناخواسته به دست آمده است. واضح است که این رقم به ما بگویید نه خیلی چون ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از این زنان در واقع باردار بودند. زنان همیشه دو سبزی را در یک زمان استفاده می شود (اغلب با استفاده از هر دو پونه یا mugwort، به علاوه یک گیاه دیگر). نشان داده شده است که بهترین ارتباط به پونه – cohosh آبی.
این گیاهان به نظر می رسد برای تاخیر کوچک در خونریزی قاعدگی بسیار موثر است. اثر خود را noticably قطره پس روز ۶th از تاخیر، اما هنوز هم می تواند مفید باشد تا زمانی به عنوان یک ناتوانی در تایید بارداری سقط جنین غیر ممکن می سازد.
این ممکن است به ذکر است که این گیاهان به نظر می رسد برای دوره های delyaed پس از خارج شدن از این قرص بی اثر است، و فقط کمی با چرخه های نامنظم موثر است.
با توجه به تحقیق و تجربه جمعی از زنان در سانتافه، نیومکزیکو، در نتیجه بهتر است با پنبه پوست ریشه در مقایسه با پونه به دست آمده است. بنابراین ما از این گیاه ۶TH به عمل ما یکپارچه شده است.
این مهم است که توجه داشته باشید که زودتر گیاهان [عنوان تزریق چای] گرفته شده، موثرتر آنها. تنها یک محدودیت وجود دارد: که چرخه در پایان آن باشد. گیاهان موثر هستند و نه فقط پس از تخمک گذاری به دلیل آن است که ممکن است به نرم و لطیف است که هنوز بالغ نیست. بنابراین شما می توانید شروع به نوشیدن تزریق روز قبل از این دوره به طور معمول آغاز خواهد شد، در همان روز، یا تا روز ۱۰TH پس از آن. درصد موفقیت در ۶ روز اول بسیار خوب است (۶۰-۸۰ درصد). اگر شما شروع به نوشیدن تزریق تنها پس از روز ۶TH عقب افتاده، با این حال، درصد اثر سقوط به ۲۰ درصد است.
به همین دلیل، پس از سالها تجربه ما، ما به ندرت تزریق پس از روز ۶TH عقب افتاده ارائه شده است. از سوی دیگر، برای کسانی که در میان ۲۰ درصد، ارزش آن است! توسعه از آزمون اوایل حاملگی، با این حال، احتمالا عمل ما تغییر خواهد کرد و اجازه مطالعه دقیق تر.
عوارض جانبی احتمالی چه کسانی هستند؟ اساسا، انقباضات که قدرت را افزایش می دهد نسبت به طول تاخیر. گاهی اوقات تهوع یا سرگیجه نور است ممکن است منجر شود. توصیه می شود به خوردن به آرامی در این روز است.

عملا در صحبت کردن
ما همیشه تجویز دو سبزی مرتبط:

پنبه پوست ریشه یا پونه یا mugwort
تواند مورد استفاده قرار گیرد

جعفری یا cohosh آبی یا cohosh سیاه و سفید

با استفاده از یک قاشق مرباخوری از هر بوته، به طور جداگانه، در هر فنجان مایع – در تزریق برای برگ (پونه و mugwort)، و در جوشانده ریشه (از دیگران) – نوشیدن یک فنجان از هر یک از ۲ گیاهان سه timesa روز. این به این معنی ۶ فنجان برای نوشیدن هر روز برای حداکثر ۶ روز است. (اطلاعات بیشتر در زیر)
مراقب باشید: مصرف بیش از حد نکنید. نیازی به درمان بیش از شش روز ادامه دهد. آیا پس از روز به سر رسیده ۱۰TH آغاز نشد. زنان بهتر آگاه هستند، زودتر آنها آغاز خواهد شد. لازم است به ادامه مصرف گیاهان پس از آن که دوره واقعا آغاز شده است. ”
(Nissim، ۱۹۹۶)

– پایان نقل قول –

در واقع، Nissim نشان می دهد ترکیبی از پونه با cohosh آبی است موفق ترین، آماده همانطور که در کتاب او داده شده، و همانطور که در این صفحه وب خلاصه شده است. در اینجا recipies او را برای سبزی های مختلف (به یاد داشته باشید، تنها دو سبزی استفاده می شود، یکی از گروه A، و یکی از گروه B). چای یا تزریق (ریختن آب جوش بیش از سبزی خشک، اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه تند) و یا به عنوان جوشانده (طبخ سبزی خشک در یک قابلمه مینا پوشیده شده به مدت ۱۰ دقیقه) آماده شده است. حتی اگر روش آماده سازی برای ترکیب گیاهی (مثل با پونه و cohosh آبی) متفاوت است، چای را می توان با هم مخلوط پس از آن، و یک دسته کامل روز (از شش فنجان چای) را می توان در یک لحظه بدون آماده یک مشکل است.

– نقل قول –
“دو گروه A (یکی را انتخاب کنید):

پنبه پوست درخت ریشه (قوزه herbacetum)
قسمت مورد استفاده: پوست ریشه، برش داده شده و مانند چای شکسته
خواص: emmenagogue، تقلید اکسی توسین (هورمون زایمان که باعث کار)
آماده سازی: جوشانده، ۱ قاشق چای خوری پوست در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز است.
ما پیشنهاد می کنیم تنها به استفاده از پنبه ارگانیک رشد پوست ریشه، به عنوان کارخانه های پنبه رشد برای تولید پارچه به شدت با سموم مورد سمپاشی.

پونه (گیاه پونه)
قسمت مورد استفاده: کل گیاه، شکسته، خشک
خواص: emmenagogue، ایدز سنگ کیسه صفرا و دستگاه گوارش
آماده سازی: تزریق، ۱ قاشق چای خوری در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز است.
احتیاط: آیا این دستور چای همانطور که در بالا داده می شود، که برای مقدار محدود از زمان مصرف، امن است استخراج روغن پونه، که ماده ای بسیار سمی است و به طور بالقوه کشنده استفاده نشده.

Mugwort (ولگاریس درمنه)
قسمت مورد استفاده: کل گیاه، شکسته، خشک
خواص: emmenagogue، ضد اسپاسم
آماده سازی: تزریق، ۱ قاشق چای خوری در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز است.
احتیاط: آیا مصرف بیش از حد بیشتر از ۴۰G در هر لیتر باعث اختلالات کبد، کلیه و تشنج.
موارد منع مصرف: التهاب رحم، التهاب های اخیر لگن.

گروه B (یکی را انتخاب کنید):

جعفری (گیاه Petroselium)
قسمت مورد استفاده: کل گیاه، شکسته، خشک نمی دانه استفاده شده است.
خواص: پاک کننده، ادرار آور، تحریک قاعدگی
آماده سازی: جوشانده، ۱ قاشق چای خوری در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز است.
احتیاط: مصرف بیش از حد نکنید جعفری در دوزهای بالا سمی است. دانه ها را حتی قوی تر از گیاه و نباید استفاده شود زیرا آنها به خصوص به کلیه ها خطرناک هستند.

Cohosh آبی (Caulophyllum thalictroides)
قسمت مورد استفاده: ریشه، برش داده شده و مانند چای شکسته
خواص: emmenagogue، تقلید اکسی توسین، ضد اسپاسم، مدر
آماده سازی: جوشانده، ۱ قاشق چای خوری در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز است.

Cohosh سیاه (Cimifuga raremosa)
قسمت مورد استفاده: تمام با گیاه. ریشه، برش داده شده و مانند چای شکسته
خواص: emmenagogue، ضد اسپاسم، مدر
آمادگی: جوشانده، ۱ قاشق چای خوری در هر فنجان آب ۳ فنجان در روز به مدت حداکثر ۶ روز ”
(Nissim، ۱۹۹۶)

– پایان نقل قول –

در دوز های مختلف، بسیاری از این گیاهان همان تاریخ استفاده برای کاهش قاعدگی دردناک، و یا برای تحریک زایمان. گیاهان دیگر استفاده می شود به عنوان emmenagogues، ذکر شوند، اما بدون دوز و یا آماده سازی مورد بحث قرار گرفته است. مشورت کتاب Nissim برای جزئیات بیشتر.
به یاد داشته باشید! اگر شما صبر کنید تا زمانی که شما باردار به تلاش و به دست آوردن این گیاهان هستند، ممکن است شما روز یا هفته را به آنها را دریافت کنید، و شما باید پنجره فرصت برای اثر خود را از دست رفته. پیشنهاد به ابتکار عمل را قبل از شما باردار هستند، و تمام مواد تشکیل دهنده را در دست دارند. از یادداشت های احتیاطی داده شده در بالا، آن را نیز باید واضح باشد که مصرف این گیاهان معمولا به تولید برخی از ناراحتی در شکل گرفتگی موقت، و حالت تهوع و یا سرگیجه احتمالا جزئی. یکی باید مطابق با برنامه ریزی کنید.

از کجا برای گرفتن گیاهان

این گیاهان از تعاونی های مختلف مواد غذایی طبیعی، فروشگاه طب گیاهی، و کاتالوگ سفارش پستی در دسترس هستند. برای اولین بار دفترچه تلفن و محلی خود را بررسی کنید، به عنوان سبزی تازه همیشه بهتر. مردم در فروشگاه مواد غذایی بهداشت محلی شما بخواهید برای دیدن آنچه در دسترس است. گیاهان باید تازه خشک شده، و نه بالاتر از ۱ سال، و به صورت فله. کپسول یا قرص و داروها را کمتر موثر و نامناسب برای آماده سازی چای هستند. نمی تزریق یا اسانس استفاده از خطر مصرف بیش از حد است، بیش از حد بالا، و بسیاری از روغن های ضروری در صورت بلع سمی هستند. استفاده از تنها گیاهان خام برای ساخت چای!
این توصیه برای به دست آوردن تنها ارگانیک رشد گیاهان، و بهترین از همه اگر شما می توانید آنها را wildcrafted – که شده است، برداشت از منابع طبیعی و وحشی به جای رشد تجاری. در اینجا چند لینک اینترنت برای به دست آوردن گیاهان:

* علف های هرز وحشی: http://www.wildweeds.com

* کوه رز گیاهان: http://www.mountainroseherbs.com

* دیگر منابع: http://www.sisterzeus.com/herbshoppes.html

برخی از زنان گزارش می دهند که اگر آنها احساس می کنند ممکن است باردار شده، آنها شروع به مصرف روتین ۷ تا ۱۰ روز قبل از شروع دوره آنها، دوز ۵۰۰ میلی گرم در روز (را می توان در بسیاری از فروشگاههای مواد غذایی بهداشتی یافت). روتین عصاره غم و اندوه، یک سقط جنین سنتی در سراسر جهان استفاده می شود در طول تاریخ است. آن را به عنوان “صبح روز بعد از قرص” کار می کند با تحریک هورمن قسمت مرکز غده فوق کلیه که بالا برندهء خون و فشارخون است و طولانی تر شدن عمل خود را در درون بدن، در نتیجه کاهش نفوذپذیری مویرگی در بافت رحم و ساخت آنها را غیر مغذی به تخم مرغ بارور شده. لطفا به وب سایت زیر برای کسب اطلاعات بیشتر و هشدار در مورد روتین، که به شدت می تواند بر کلیه ها و کبد اگر به صورت منظم استفاده می شود. روتین است بنابراین به عنوان پیشگیری از بارداری به طور منظم به جز به عنوان یک اقدام اضطراری در مفهوم مورد نامناسب رخ داده است. همچنین، اسانس آن است که به شدت سمی است و هرگز نباید در داخل مورد استفاده قرار گیرد!
توجه: همانطور که با هر دارو یا ترکیبات شیمیایی، احتیاط قبل از سادگی بیرون رفتن و خوردن گیاهان ناآشنا و سبزی توصیه می شود. شما هرگز نباید استفاده از استخراج روغن های ضروری “از برخی از این گیاهان را می توان به عنوان خریداری شده خارج از بورس فروخته شده در بطری های کوچک از مایع. در این صورت، بسیاری از آنها شناخته می شود سمی کشنده است. حتی زمانی که عصاره آب شیرین از فرمول گیاهی اصلی ساخته شده است، دوزهای بسیار مهم است. برای عنوان مثال، خال خال Cowbane از ریشه اشاره کرد در بسیاری از مقالات در چاپ مجدد بسته بندی فوق، به طور بالقوه در دوز بالا کشنده است. همچنین به عنوان شوکران آبی (Cicuta maculatum)، یکی از سمی ترین گیاهان در آمریکای شمالی شناخته شده و مرتبط در اقدامات خود را به گیاهی است که به کشته شدن سقراط دارد. اگر شما تصمیم به سعی کنید آماده سازی گیاهی، چوب به روش و دوز داده شده در کتاب Nissim و منابع دیگر برای ختم اوایل حاملگی ارائه شده در اینجا – زمانی که شما مسئولیت برای سلامت خود و باروری خود را، شما همچنین مسئولیت خطرات!

علاوه بر این، مهم است که به در نظر گرفتن که اگر گیاهان در مورد شما کار نکرده، به هر دلیلی، شما باید با سقط جنین جراحی یا دارویی پیگیری، به عنوان گیاهان دارویی شناخته شده است به آسیب رساندن به رشد طبیعی جنین حتی اگر آنها موفق به پایان دادن به بارداری! برای ختم حاملگی تایید شده و در حال پیشرفت، مشورت و وب سایت های فوق و یا تماس با نزدیکترین دفاتر والدینی برنامه ریزی شده و یا فدراسیون ملی سقط جنین . اخیرا سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) مورد تایید استفاده از RU-486 “قرص سقط جنین” در ایالات متحده آمریکا، ساخت این مرحله بسیار آسان تر است – اما قرص سقط جنین شیمیایی گزارش شده است که عوارض جانبی شدید از روش گیاهی بحث شده در بالا. این نیز تنها می تواند توسط پزشک تجویز شده است، نیاز به چندین سفر به مطب پزشک، رانندگی هزینه به طور قابل توجهی شده است. روش های گیاهی در اینجا مورد بحث هزینه های سکه در مقایسه. با این حال، قانونی کردن RU-486 فراهم می کند مهم بازگشت به بالا برای هر زن در حال حاضر با استفاده از روش های گیاهی. اگر شما مصمم هستید برای پایان دادن به بارداری، و روش های گیاهی برای شما کار نمی کند، سقط جنین دارویی یا جراحی ممکن است تنها راه نهایی، و ضروری نیز تبدیل، به عنوان گیاهان دارویی شناخته می شود مخل به رشد طبیعی جنین.

آیا تصمیم گیری های گاه به گاه و یا در آخرین لحظات در مورد حاملگی، emmenagogues یا گیاهان نافرجام را ندارد!
هوشمند، تحصیل کرده، و آماده، و اجازه هیچ مرد یا زن دیکته تصمیمات اساسی زندگی خود را!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.