×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تولید دمنوش های گیاهی برای ناراحتی های قلبی توسط شرکت سهاجیسا

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، این دمنوش های گیاهی از تولیدهای شرکت کشت و صنعت و فرآوری گیاهان دارویی (سها جیسا) وابسته به سازمان تدارکات پزشکی این جمعیت است که در حال حاضر صاحب آخرین فناوری‌های روز دنیا برای تولید داروهای مختلف بویژه فرآورده‌های طبیعی – سنتی است.

دومین کنگره بین‌المللی پیشگیری از بیماری‌های عروق کرونر قلب به همت سازمان نظام پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس و جمعیت هلال احمر در راستای ارائه آخرین روش‌های پیشگیری از بیماری‌های قلبی – عروقی عصر(پنجشنبه) در هتل پارس شیراز گشایش و تا بعداز ظهر فردا(جمعه) برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

براساس این گزارش، شرکت سها جیسا در دومین کنگره پیشگیری از بیماری های عروق کرونر تولیدات خود را شامل داروهای کاپتوپریل، نیتروگلیسیرین، آملودیپین، داروهای مهارکننده آنزیم مبدل آنژیوتانسین، وازودیلاتو و بلاک کننده کانال کلسیم که در درمان بیماری‌های قلبی و عروقی کاربرد دارند را برای بازدید عموم پزشکان و کارشناسان مرتبط با این بیماری به نمایش گذاشته است.

بنابراین گزارش،همچنین دمنوش‌های گل راعی، چای ترش، سنبل الطیب و چای سبز که تنظیم کننده فشارخون و آرامش بخش هستند، به عنوان محصولات طبیعی ویژه آرام سازی قلب و درمان کننده بیماری‌های قلبی در این نمایشگاه به مخاطبان معرفی شدند.

تاکنون استقبال شایان توجهی از سوی شرکت کنندگان در دومین کنگره پیشگیری از بیماری های عروق کرونر از داروها، عصاره‌ها و فرآورده‌های طبیعی شرکت های وابسته به سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر شامل انواع تجهیزات پزشکی مانند صافی دیالیز، ست سرم و آنژیوکت شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.