×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آمزشی گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، سلیم پناهی اظهار داشت: دوره آموزشی آشنایی با کاربرد گیاهان دارویی در طب سنتی و مدرن از جمله دوره‌های تدوین شده در سرفصل‌های آموزشی جهاد دانشگاهی است.

وی با اشاره به اهمیت گیاهان دارویی و کاربرد آن در علوم پزشکی خاطرنشان کرد: این دوره به مدت ۳۰ ساعت برگزار شد و شرکت‌کنندگان از مباحث متعدد به صورت تئوری و عملی بهره‌مند شدند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: این دوره آموزشی با هدف آشنایی با کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها و سایر موضوعات مرتبط توسط اساتید مجرب رشته کشاورزی برگزار شد که می‌تواند برای عطاران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی مهم و کاربردی باشد.

پناهی با بیان اینکه دوره آموزشی مبانی گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها نیز برای اولین بار در جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این دوره آموزشی به مدت ۵۴ ساعت و با حضور علاقمندان به استفاده بهینه از گیاهان دارویی اجرایی شد.

این مسئول اذعان داشت: بیش از ۴۰ نفر در دو دوره مذکور آموزش دیدند که عمدتاً از عطاران، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار استان اردبیل بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.