×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اهمیت تولید غذای سالم بر هیچ کس پوشیده نیست، غذای سالم باید عاری از مواد زیان‏بخش و مضر و متشکل از اجزای مفید برای سلامت انسان باشد. در این جهت باید نیازهای غذایی انسان به شکل کاملاً ایمن تولید شده و باعث افزایش کیفیت محیط زیست و منابع طبیعی گردد.

این اهمیت از این وجه نیز معتبر می‏گردد که سلامت افراد جامعه، متضمن سلامت همان جامعه خواهد بود و انسان سالم که کالبد سالم داشته، روح سالم نیز خواهد داشت ومجموعه این افراد، جامعه‏ای را شکل می‏دهند که روح و جسم اجتماعی سالمی دارد.

برنامه‌های توسعه فرهنگی تولید و مصرف محصولات سالم‌ در سال‌های اخیر مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گرفته و در حوزه برگزاری جشنواره‌های تخصصی غذای سالم ، سعی بر آن شده که محصولات سالم به مصرف کنندگان در قالب برنامه های فرهنگی و هنری معرفی شود.

ششمین جشنواره ونمایشگاه غذای سالم، با هدف اشاعه فرهنگ تولید و مصرف فرآورده های غذایی سالم درجامعه، از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهر سالجاری درتهران برگزار خواهد شد.

این جشنواره بعنوان ویترین معرفی محصولات سالم غذایی کشور در آغاز ششمین سال برگزاری تبعات فرهنگی و آموزشی فراوانی را به همراه داشته که از مهمترین آنها میتوان به شناخت و آگاهی مصرف کنندگان از محصولات سالم غذایی، همچنین ترغیب و تشویق تولیدکنندگان به تولید محصولات سالم جهت رقابت در بازار اشاره کرد.

امسال نیز این جشنواره با حضور تولیدکنندگان محصولات سالم،از ۱۶-۱۹ مهر در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این رویداد می‌توانند با شماره‌های دبیرخانه جشنواره ۴-۷۷۵۱۵۵۷۰ تماس حاصل فرمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.