×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از باشگاه خبرنگاران مهندس حیدر مفتاحی‌زاده ، اظهار کرد: با توجه به اینکه در حاشیه‌ی سومین جشنواره‌ی نوآوری و شکوفایی زاگرس در دانشگاه ایلام نمایشگاه‌های مختلفی با موضوعات گوناگون نوآورانه اجرا شد، مرکز رشد جهاددانشگاهی واحد استان نیز با حضور در این نمایشگاه زمینه‌ی جذب واحدهای فناور را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز نخستین مرکز رشد تخصصی در حوزه کشاورزی در استان ایلام است، مهمترین موضوع مرکز را ایجاد روحیه کارآفرینی در بین فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی دانست و گفت: برای این مرکز برنامه ۵ ساله تدوین شده است و ۸۵ واحد فن‌آور و شرکت دانش بنیان در آن مستقر و از حمایت‌های مرکز برخوردار و برای خود فرصت‌آفرینی خواهند کرد.

مفتاحی‌زاده در تشریح خدمات این مرکز به واحدهای فناور گفت: هر فرد دارای ایده که حتی غیردانشگاهی باشد می‌تواند از حمایت‌های جهاددانشگاهی به عنوان متولی مرکز برخوردار شود.

وی امکانات آزمایشگاهی تخصصی و تحقیقاتی، امکانات آموزشی تخصصی و تحقیقاتی درون مرکز و کارگاه‌های آموزشی متنوع را از جمله این خدمات عنوان کرد و گفت: واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند برای آگاهی از نیازمندی‌های علمی خود و اطلاع یافتن از آنها از این زیرساخت مهم بهره‌مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.