×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در حاشیه نخستین همایش علمی تخصصی شاتوت در دانشگاه پیام نور واحد برزک در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به ثبت دبیر خانه همایش ملی شاتوت در کاشان و برگزاری آن در ۱۶ مرداد ماه سال ۹۳ افزود: اولین همایش علمی تخصصی ملی شاتوت در ۶ محور فرآوری، نگهداری و فیزیولوژی پس از برداشت – فرصت های سرمایه گذاری و اشتغالزایی – اصلاح و بیوتکنولوژی شاتوت – آفات و بیماری های شاتوت – تولید محصولات ارگانیک و دانش بومی در سطح ملی برگزار می شود.

مسئول انجمن علمی گیاهان دارویی ایران شاخه مستقل شمال غرب استان اصفهان افزود: علاقه مندان به شرکت در بخش مقالات همایش می توانند آثار خود را با موضوعات محورهای تا ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ به دبیر خانه همایش ملی شاتوت واقع در کاشان، دروازه دولت، انجمن علمی گیاهان دارویی ارسال کنند.

وی برگزاری همایش ملی شاتوت پس از برگزاری آن در سال آینده به صورت مستمر در سالهای آتی نیز به صورت دوسالانه را یادآورشد و گفت: بررسی و انتخاب مقالات برتر برای ارائه در همایش نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده پایان می یابد.

به گفته وی، مقالات برتر ارسالی به این همایش در مجله علمی پژوهشی انجمن گیاهان دارویی کشور چاپ و منتشر می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: مجموع مقالات پذیرش شده در همایش نیز به صورت یک مجموعه در قالب ویژه نامه به چاپ خواهد رسید.

نخستین همایش علمی تخصصی شاتوت با همکاری مجموعه های انجمن گیاهان دارویی شاخه شمال غرب اصفهان، دانشگاه علمی کاربردی پردیس جهاد کشاورزی کاشان، دانشگاه پیام نور برزک و انجمن فرهیختگان و شهرداری شهر برزک روز جمعه اول شهریور همزمان با روز پزشک به مدت یکروز در دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد.

بازدید از گنجینه مردم شناسی برزک، اجرای گروه سرودبا گویش محلی شهر برزک ،پخش سرود ملی برزک، گزارش عملکرد مسئولان جهاد کشاورزی و دانشگاه علمی کاربردی پردیس جهاد کشاورزی کاشان، و تفرج باغات شاتوت و پذیرایی در سفره خانه سنتی این شهر از قسمتهای مختلف و متنوع این همایش بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.