×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رازیانه: رازیانه میزان تولید شیر را افزایش می دهد و می توان از آن برای شروع یا افزایش ترشح شیر در زنان شیرده استفاده کرد. همچنین اگر رازیانه به مدت چند ماه مصرف شود، می تواند باعث کاهش درد و گرفتگی قاعدگی شود. دانه های رازیانه نیز از قدیم به منظور کاهش وزن مورد استفاده قرار می گرفته اند.

استویا (Stevia): اثر هیپوگلایسمیک و کاهنده ی قند خون برگهای استویا آنرا تبدیل به داروی مناسبی برای مراحل ابتدایی دیابت کرده است. این گیاه همچنین از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کرده، به کاهش وزن کمک می کند و مقاومت بدن را در برابر عفونت های مخمری بالا می برد. می توانید برگ های آنرا به عنوان چای استفاده کنید و یا آنرا به جای شکر استفاده کنید. یک چهارم قاشق چایخوری برگ استویا که معادل یک قاظق چایخوری شکر است.

برگ قاصدک: به عنوان یک داروی گیاهی مدر استاندارد، بیشتر بر روی کلیه ها اثر گذاشته و باعث تخلیه مایعات از بدن و کاهش وزن می شود. این گیاه همچنین باعث کاهش فشار خون می شود که داشتن مقدار بالای پتاسیم، عامل این خاصیت آن است.

کرفس: عصاره ساقه و برگ کرفس یک مکمل غذایی خوب برای کمک به زدودن سموم از بدن و همچنین کاهش وزن است. این عصاره بویژه برای افرادی خوب است که بدن آنها تمایل بالایی برای به حفظ آب در بافتها دارد.

چای سبز: تحقیقات اخیر بر روی پلی فنولهای آنت یاکسیدان چای متمرکز شده است که دارای اثرات کاهش وزن، مقابله با التهاب و ضد سرطان و ضد تومور هستند. محققان معتقدند مصرف بالای چای سبز در چین و ژاپن می تواند دلیلی بر درصد پایین سرطان در این کشورها باشد. همچنین به نظر می رسد که چای برای جلوگیری از پوسیدگی دندان نیز مفید باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.