×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سومین همایش ملی گیاهان دارویی در آمل برگزار می شود

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد آمل، فاضل لاریجانی اظهار کرد: این همایش روزهای ۲۹ و ۳۰ ماه آبان امسال در محل همایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی آمل برگزار می‌شود.

وی افزود: این هماش علمی وتخصصی در ۱۱ محور بوم شناختی، زراعت، گیاهان دارویی، مکانیزاسیون، بیولوژی، شیمی گیاهی، داروسازی، پزشکی و طب سنتی، دامپزشکی، فناوری های نوین، فرآوری و بسته بندی، اکوتوریسم و فضای سبز، اقتصاد و صنعت برگزار می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در سومین همایش ملی گیاهان دارویی می توانند در محورهای اعلام شده مقاله های ارسالی خود را به دبیرخانه همایش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی ارسال کنند.

لاریجانی تصریح کرد: این همایش با هدف تحقق سلامت و نشاط جامعه، خودکفایی دارویی و تحقق سند چشم انداز بیست ساله ونقش آن در ایجاد اشتغال که گام موثری در جهت تحقق ارتباط بین دانشگاه و صنعت خواهد بود، برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی، به منظور اهمیت جایگاه گیاهان دارویی و شناساندن نقش حیاتی آن در پیشبرد اهداف ملی و منطقه ای با همکاری انجمن گیاهان دارویی ایران وتعدادی از سازمانها و مؤسسات سومین همایش ملی گیاهان دارویی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: تلفکس: ۲۵۱۷۳۲۷ ۰۱۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات می باشد همینطور علاقمندان از طریق وبسایت همایش به نشانیhttp://congress.iauamol.ac.ir و پست الکترونیکی Email : congress92@iauamol.ac.ir می توانند آخرین اطلاعات همایش را دریافت نمایند .

 

همایش گیاهان دارویی آمل

همایش گیاهان دارویی آمل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.