×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرقت برق در انگلیس برای کشت گیاه شاهدانه

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی مردم انگلیس متوجه شده اند برای قبض های برق خود چند پوند بیشتر از مقدار برقی که مصرف کرده اند می پردازند. به گزارش شبکه خبری راشا تودی ، این مبلغ اضافی بابت برق بسیار زیادی است که در شبکه های برق انگلیس به سرقت می رود و بنا بر اعلام نهادهای نظارتی از آن برای کشت گیاهان غیرقانونی مانند شاهدانه (حشیش) استفاده می شود. 

تسا آرسیلیا ، خبرنگار راشا تودی در انگلیس در گزارشی گفت وقتی مصرف کنندگان برق در انگلیس به قبض های مصرف یکساله خود نگاه می کنند درمی یابند که شاید هفت پوند بیش از میزان مصرف واقعی خود پرداخت می کنند. این نتیجه بررسی های نهاد نظارت بر انرژی در انگلیس ، آفجم ، است که ماهیت شایع سرقت برق در این کشور را آشکار ساخته است.

گفته می شود صنعت برق انگلیس هر ساله ۲۵ هزار مورد سرقت برق را متوجه می شود که هزینه آن برای مصرف کنندگان برق در انگلیس دویست میلیون پوند است. همچنین گفته می شود یک سوم از میزان برق سرقتی برای کشت گیاهان غیرقانونی مانند شاهدانه استفاده می شود که کشت آن به انرژی زیادی نیاز دارد.

بدین ترتیب هر سال حدود هفتاد میلیون پوند برق سرقتی در کشتزارهای شاهدانه مصرف می شود. 

مارک ویلتشایر ، سخنگوی آفجم گفت :«بنا بر آمار پلیس ، هر ساله حدود هشت هزار نفر از کسانی که گیاه شاهدانه کشت می دهند شناسایی می شوند. در چهار سال گذشته این رقم دو برابر شده است. بنابراین این گروه از سارقان برق بخش بزرگی از سرقت برق را مرتکب می شوند. »

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.