×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از واحد مرکزی خبر، مسوول انجمن علمی گیاهان دارویی کاشان در آیین رونمایی از این طرح در پردیس آموزش جهاد کشاورزی این شهرستان گفت : در این طرح شرح کاملی بر تمام طرح درس ها و موضوعهای قابل بحث ارائه شده حکمای قدیم و استادان عصر حاضر در سطح جامعه علمی کشور ارائه شده است.

حجت الاسلام قاسمی افزود : این اثر علمی دور نمای کامل و مسیر روشنی برای فراگیری علوم مرتبط با طب اسلامی ایرانی را در معرض نگاه دانش پژوهان و علاقمندان قرار می دهد.

وی گفت : ریشه و شاخه برگ این درخت بصورت استادانه و با دقت نظر هر چه تمام تر منطبق با استانداردهای منابع علمی طب اسلامی ایرانی در دو بخش نظری و عملی جلوه زیبایی از غنای فرهنگ سلامت این مرز و بوم را به عنوان یک منبع ارزشمند در اختیار صاحب نظران این عرصه قرار می دهد.

حجت الاسلام قاسمی افزود : در اجرای این طرح تمامی مفاهیم طب اسلامی ، سنتی به صورت دسته بندی شده در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی گفت : این طرح برای نخستین بار با حمایت انجمن علمی گیاهان دارویی کاشان و تلاش و کوشش پژوهشگر و محقق طب اسلامی ، سنتی سید فرهاد ماجدی در این شهرستان اجرا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.